Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her og, det vil si, høygravid, forkjølet (tungt nok å få puste fra før), høyt blodtrykk... Er på en måte veldig klar for at babyen bare kan komme nå, samtidig kan han godt vente de siste ukene så jeg får slappet av litt... Kjenner hvor sliten jeg faktisk er etter noen dager fri og hvor man lander litt mer, dag etter dag...Høygravid, knall forkjølet og mannen i nordsjøen... Ingen hærlig kombo.... Dagens syt...
Jeg har ingen fra før da, så skjønner at det er deilig med litt tid for seg selv til å slappe av ja... Lurte på om jeg kanskje skulle bake litt idag... Hvis jeg gidder..Han kommer hjem om 1,5 uke! men takk gud for svigermor som hentet treåringen igårkveld, og skal ha han til imorgen! Det hjalp godt på å få sovet helt til nå.... Typisk at man skal bli forkjølet når de reiser og du har alt ansvar alene! Slår aldri feil!
Da kan du legge i frysen og spare til når du får besøk etter babyen er fødtHan er heldigvis en engel , og er veldig grei å ha med å gjøre! men var godt å få litt avlastning nå ja! bake? Nam.... Høres deilig ut! Vil eg og, men tror ikkje det e noen så tør nærme seg huset mitt for en smakebit!! Haha!!
God idéDa kan du legge i frysen og spare til når du får besøk etter babyen er født