Puh...

VL

Glad i forumet
Høygravid, knall forkjølet og mannen i nordsjøen... Ingen hærlig kombo.... Dagens syt...

Hørtes ut som en dårlig kombo ja.......
Håper forkjølelsen går fort over....
Lenge til du får mannen hjem??

Samme her.. Litt tungt å være gravid nå på slutten med mann offshore.. Lenge vekke? Hvor jobber han :)? Good bedring!

Fra mobilen :-)

Masse god bedring! Når kommer mannen hjem da?

Sendt fra mobilen.

Uff så tungvint ! Her skulle mannen reist på fredag, men har fått utsatt det litt pga alt som skjer rundt oss.. (Visning på huset til tirsdag, bilen streika på torsdag, og farfaren hans døde natt til fredag, ja også skal jeg vel snart føde?????????) :p

Fraaa mobilen <3

Høygravid, knall forkjølet og mannen i nordsjøen... Ingen hærlig kombo.... Dagens syt...
Her og, det vil si, høygravid, forkjølet (tungt nok å få puste fra før), høyt blodtrykk... Er på en måte veldig klar for at babyen bare kan komme nå, samtidig kan han godt vente de siste ukene så jeg får slappet av litt... Kjenner hvor sliten jeg faktisk er etter noen dager fri og hvor man lander litt mer, dag etter dag... :)

Han kommer hjem om 1,5 uke! :( men takk gud for svigermor som hentet treåringen igårkveld, og skal ha han til imorgen! Det hjalp godt på å få sovet helt til nå.... Typisk at man skal bli forkjølet når de reiser og du har alt ansvar alene! Slår aldri feil!

Han kommer hjem om 1,5 uke! :( men takk gud for svigermor som hentet treåringen igårkveld, og skal ha han til imorgen! Det hjalp godt på å få sovet helt til nå.... Typisk at man skal bli forkjølet når de reiser og du har alt ansvar alene! Slår aldri feil!
Jeg har ingen fra før da, så skjønner at det er deilig med litt tid for seg selv til å slappe av ja... Lurte på om jeg kanskje skulle bake litt idag... Hvis jeg gidder.. :)

Han er heldigvis en engel , og er veldig grei å ha med å gjøre! :) men var godt å få litt avlastning nå ja! :) bake? Nam.... Høres deilig ut! Vil eg og, men tror ikkje det e noen så tør nærme seg huset mitt for en smakebit!! Haha!! :D

Han er heldigvis en engel , og er veldig grei å ha med å gjøre! :) men var godt å få litt avlastning nå ja! :) bake? Nam.... Høres deilig ut! Vil eg og, men tror ikkje det e noen så tør nærme seg huset mitt for en smakebit!! Haha!! :D
:) Da kan du legge i frysen og spare til når du får besøk etter babyen er født :)

Off, lov å klage litt da!! Godt du fikk litt barnefri i alle fall, så kommer nok formen seg litt fortere når du får hvilt deg litt :)

Back
Topp