puh...utslitt hr..!!hehe...mn glad!

termin april

Glad i forumet
Nå har jeg støvsugt hele huset,vaska huset,tørka støv i huset,rydda,lagt sammen en hel HAUG me klær,og lagt dem på alle de forskjellige rommene,skiftet på alle sengene....hehe nå er jeg sliten i kroppen...mn guh hvor herlig det er og få d overstått!!

Så nå er d avslapping i helga me mann og ungene[:D][:D][:D]      

Mannen min jobber borte så skal hente han senere idag!!GLEDER MEG!!!

Og så skal jeg hente vogga også!!en hvit vogge skal vi ha[:)][:)]     

Tenk nå er d ikke lenge igjen!!  Nå synes jeg tiden begynner og gå fortere og faktisk!![:D][:D]

Ha en fin dag jenter!!

åå hørtes herlig ut å ha litt engeri, selv om du er sliten etterpå:p kjempe flink er du:)

Mannen min er vekkreist i dag, så jeg har noenlunde de samme planene som deg når jeg kommer hjem fra jobb... Heldig du som er ferdig [:D] Bake kake til siste arbeidsdag i morra, og rydde/vaske hus slik at helgen kan nytes. Så får vi se om jeg er like inspirert når jeg kommer hjem og skal ta fatt på arbeidet...

Kos deg med mannen [:D]

pleier og få energi hver torsdag før jeg skal hente mannen..hehe..er så greit og ha d rent og fint når han kommer hjem så slipper vi og bruke kvalitetstia våres på og vaske huset og rydde!![:)]  

ja d er herlig!!   får også litt mer energi når våren nærmer seg også[:D]

Så deilig og kunne klare sant a...sitter her og titter på alt som skulle vært vaska jeg. Bekkenet mitt klarer ikke de bevegelsene [&:]

Og jeg ble jo utslitt av handleturen min i dag jeg bare...

Hledig du som har sann energi, og kos deg med god samvittighet i helga!!! [:D][:D][:D]

Back
Topp