• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Puh, lettet over annet navnevalg!

x1xBitzyh

Forumet er livet
Min søte lille datter fikk en tremening ikke lenge siden! Foreldrene likte navnet til snuppa så godt så de lurte på om deres jente skulle hete det samme. Oldemor sa ifra, det å forklare hvems unge er hvem orker hun ikke![:D]

Må si jeg er ganske lettet, selv om det er litt stas at de likte jentenavnet vi valgte så godt... som min kjære sa til sin farmor (oldemora), neste gang får de være litt tideligere ute om de skal velge navn først![8D]

ORIGINAL: Mamman til Emil

ORIGINAL: Bitzyh

Få høre navnet da![:D]
Julia[:D]

Aah.. Kjempefint navn dere har på jenta deres da[;)]

Takk![:D]
Synes navnet passer så utrolig bra til jenta[8D]

Hahah! Så utrolig skjønn Stilig bilde da![:D]
takk[:D] Hun slår til engang iblant på bilder! Er så mye tulling med henne når jeg drar fram kamera[8D]

ORIGINAL: Godhjerta.

Kjempesøtt navn, som funker både i norge og i utlandet.

Navneforslag til tremeningen: Julie eller Julianne [;)]
det var en av kriteriene, både jeg og min kjære har ikke gode navn i england eller andre steder.. [8D] Jeg kan bli bridget da[&:]

De gikk for noe helt annet, mille... Julie og Julianne ble visst for vanlig tror jeg

ORIGINAL: Bitzyh

Kjempesøtt navn, som funker både i norge og i utlandet.

Navneforslag til tremeningen: Julie eller Julianne [;)]
det var en av kriteriene, både jeg og min kjære har ikke gode navn i england eller andre steder.. [8D] Jeg kan bli bridget da[&:]

De gikk for noe helt annet, mille... Julie og Julianne ble visst for vanlig tror jeg

Mille er jo også kjempesøtt da.[:)]
Fint de ikke fikk så like navn. Best for alle det.

Bridget er jo kult da! [;)][:D][:D] 
Selv har jeg et navn som kun funker baklengs i utlandet... [8|]
hehehe[:D] baklens faktisk?[8D]

Heter jo birgitte og da blir/ble det bridget..![8|] Har vært på språkreise til england når jeg var 14.

Back
Topp