Puh....kos, men slitsomt :)

Ugla

Gift med forumet
Idag har jeg og lillemor vært på gårdsbesøk med hesteridning, og så var vi i fireårsdag...puh...sliten mamma, og lykkelig (men nok også sliten) toåring :)

Gjort idag dere da?

Hørtes kjempekoslig ut :) Vi har vært i dåp i dag vi, utrolig koslig! Kjenner at jeg er litt hormonell da, for tårene pressa på da vi var i kirka og dåpsbarnet ble båret opp... haha, aldri tenkt over at dåp var så rørende før :P Etter det har vi sovet litt på sofan, for fruen skal på nattevakt i natt... Og nå er det fortball på tvn :) Koselig søndag :)

Hehe, ja, det er rart med d :) Jeg jobber som fagarbeider i barnehage... Er 50% sykemeldt for tida, bekkenet har ikke så lyst til å samarbeide lenger, men heldigvis hjelper det med kortere dager enn så lenge :)

Så fruen er din fru? Er vi flere doble-fruer her?

oppdatert: treeeeeg jeg da...hehe... Så jo de i bli kjent tråden :)

Hehe,..som sagt..litt treg..kom jo på at jeg kunne lese svaret ditt i bli-kjent tråden skikkelig :)
gøy at vi er flere under regnbuen her,,.vi var to på mitt forrige termin forum og... de bor ikke langt unna, så de er vi i familiegruppe med fremdeles :)
Hvor holder dere til? Vi er i Oslo vi :)

Ja, det er morro :) så koslig at dere fremdeles har kontakt da :) Vi bor i Kristiansund vi. Bodde i Oslo frem til Mars, men fruen fikk jobb her, så da ble det flytting på oss... Trives godt i byen her da, men savner oslo litt innimellom også :) kan jo ikke stikkes under en stol at det skjer litt mer i Oslo :P Vi kjenner ingen andre regnbuefamilier, så er jo litt koslig hvis man finner noen man kan dele erfaringer og spørsmål med :)

Vi har ett ganske stort nettverk med skeive familier. Det begynte med barselsgruppa til homofile med barn, så har vi bare fortsatt å holdekontakten. Tenker å prøve å hive meg med i barselsgrupa der også denne gangen :)

Tror jeg har vært i Kr.sund en gang jeg... Når jeg bodde i tr.heim for noen år siden...
vi sitter og vurderer flytte vi og..men da enda lenger nord i og med at vi begge er fra Finnmark.
Litt terskel...men nå bor vi i Grorudalen..og har ikke lyst å sende unger på skolen her....

Ja, det er jo ikke lange biten til trondheim herfra :) Vi er begge fra Trondheim, så det blir noen runder dit :) Ønsker å flytte dit etterhvert, men vi kjøpte hus her nå i høst, så vi blir nok her i noen år fremover :)

Så gøy med barselguppe for homofile med barn da... er jo litt flere sånne ting man kan slenge seg med på i oslo kan man si :)

Idag har jeg og lillemor vært på gårdsbesøk med hesteridning, og så var vi i fireårsdag...puh...sliten mamma, og lykkelig (men nok også sliten) toåring :)

Gjort idag dere da?
Jeg har vasket hus og er kjempestolt av meg selv som har fått til det:) Kjempesliten etterpå, og sovnet på sofaen i nesten en time, men nå kan jeg nyte å slappe av i nyvasket hus resten av kvelden:) Også gir det forhåpentligvis litt ekstra energi sånn at jeg får ryddet og vasket litt etter jobb i morgen også:) Hadde vært stas om alt ble rundvasket til jul:)

Gjort idag dere da?
Det hørtes koselig ut. :)

Jeg har... strikket.. og sett på at gubben har tatt ned trampolina. :angel4

Back
Topp