puh...da er vi i gang..

po

Betatt av forumet
Akkutat snakket med st.olavs og jeg skal starte på medisiner neste syklus, altså rundt begynnelsen av april[:D][:D][:D] Det vi si at det nok sikkert blir tur til trondheim i slutten av mai...Spennende!!! Utrolig deilig følelse når det skjer noe!! Er utrolig lei av å bare vente på brev eller en telefon.. De hadde ikke plass denne sklusen, så da er det bare å vente litt til... Men, men deilig uansett[:D][:D][:D]

Går bare rundt å gliser jeg nå...hihi

ORIGINAL: po

Akkutat snakket med st.olavs og jeg skal starte på medisiner neste syklus, altså rundt begynnelsen av april[:D][:D][:D] Det vi si at det nok sikkert blir tur til trondheim i slutten av mai...Spennende!!! Utrolig deilig følelse når det skjer noe!! Er utrolig lei av å bare vente på brev eller en telefon.. De hadde ikke plass denne sklusen, så da er det bare å vente litt til... Men, men deilig uansett[:D][:D][:D]

Skjønner godt at du går rundt å gliser hele tiden [:)] , deilig å få en dato å forholde seg til.

en deilig følelse vil eg tro[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

jeg kjenner meg igjen...å vips så er du der..
er deilig ha NOE se frem til, noe fast.
gled deg, det blir en spennende tid.....[:)]

kjenner meg igjen her og[:)] skjønner godt at du går rundt og gliser[:)]
er så deilig å ha noe å se frem til[:)]

så bra da, rundt samme tid som jeg skal inn også, blir rugere samtidig vi da kanskje, jeg har blitt satt av uke 20\21 ca. lykke til

Skal du ha lang protokoll da? Dersom det så begynner jeg på nesespary rundt 7. April, kanskje vi blir IVF kamerater, det ser virkelig ut som vi hoper oss opp til en stor gjeng i april/mai nå.

ORIGINAL: VilSåGjerne

ORIGINAL: twinanne

Skal du ha lang protokoll da? Dersom det så begynner jeg på nesespary rundt 7. April, kanskje vi blir IVF kamerater, det ser virkelig ut som vi hoper oss opp til en stor gjeng i april/mai nå.

Hva er lang protokoll da? Det har jeg ikke hørt om.. Jeg skal nok begynne på nesespray i den 20 dagen i neste syklus, og det blir nok i midten av april tenker jeg... Hvi syklusene mine bare holder seg litt stabile en stund. De har til tider hvert litt "ruskete"...

Back
Topp