pufffff

neognurk

Gift med forumet
Sitter her og tårene bare renner. Alt koker inni fortsatt etter den smarte legetimen i går. Og i dag fikk DEN BESKJEDEN!!!!

Var hos Kiropraktor enda en gang også sa jeg at jeg mener at det er en fødselskade. Da ble han rar også sa han at godt at jeg kom med det NÅ. Skulle kommet med det lenge før, men jeg visste jo det ikke. Han sa at det er så mange babyer som etter en hard fødselskade blir lamme[:(][:(][:(] og får feil diagnose fordi legene ikke tenker på det. Og den sammme beskjeden hadde mammaen min fått i latvia. Får ikke snuppa hjelp nå, så blir det ingen bevegelse[:(][:(][:(]men hun var redd til å si det til meg.

OG DA TENKER JEG IGJEN PÅ HUN LEGEN-bare la henne skrike????? Stakkar ungen min. Jeg håper SÅ INDERLIG AT DET IKKE ER FOR SENT, og at vi kan fikse snuppa og hun skal også krabbe rundt i stue gulvet en dag.

sitter her med en klump i halsen..huff..[&:]
ikke lett når du ikke visste det..godt det ble oppdaget da.krysser fingrene for dere..sender over en trøsteklem..[:)]

Hvordan sku du vite det liksom??Kunne jo være at hankiropraktoren kunne tenkt innom de banene eller noe,i yrket sitt [8|] ????Håper det er verste senario han snakker om,snuppa di kan vel ikke plutsleig bli lam..etter så lenge??Nei,uff..skjønner nå at du blir kjempe redd..men nå kan de hvertfall ha noe å jobbe med som de nå vet hva problemet er!!! Hååååååper nå at det bare er fremover det skal gå nå,nå vet dere hva dere hva dere har å jobbe med så håper det går den rette veien.Du skal dra hjem nå eller når var det,onsd?? Sa kiropraktoren noe mer??Om behandling,hvor lang tid det kan ta osv osv?? Uff,beklager at jeg legger ut her men håper så inderlig at ting skal snu seg for jenta di,fortjener virkelig å bli bedre nå..og fortsett å stå på for deg og jenta di,dette skal gå bra nå *stååååå på klem*

Skulle ønske jeg kunne komme og bare gi deg en kjempestor knuseklem!!

Så godt at det nå blir tatt tak i, du har jammen vært nødt til å stå på masse for lille jenta di.

Den der legen altså...blir så oppgitt.

Uff, man stoler jo på at helsevesenet vet hva de snakker om, du kunne jo ikke vite! Stakkar liten! Håper dere får hjelp med det samme og at Vesla di blir bra og slipper å plages mer. Bra du ikke ga deg, slik at det ble oppdaget!

ORIGINAL: birdi27

ikke lett når du ikke visste det..godt det ble oppdaget da.krysser fingrene for dere..sender over en trøsteklem..[:)]

Sign. Kan begynne å lure på det norske helsevesenet av og til. [:@]

ORIGINAL: Tamiria

ORIGINAL: birdi27

Sign. Kan begynne å lure på det norske helsevesenet av og til. [:@]

Signerer begge disse.
Sender over en stor trøsteklem

Herlig land da! Du kunne jo ikke vite det vel??! Er jo kiropraktors jobb å stille spørsmål. Blant annet om åssen svangerskapet foregikk og åssen fødsel forløp. Er jo masse info for dem å hente derfra i forhold til videre behandling!

Sender deg en stooor klem! Skal krysse alt jeg har for at Nora Emilie får all den hjelp ho kan få, som ho skulle fått for lenge siden!

Stå på cucurs!

Huff, tenker mye på dere, får helt vondt av deg og lille.[&o] Håper at dere får skikkelig hjelp nå og at alt ordner seg, slik at lille blir frisk og rask og at hun snart kryper rundt på gulvet i rasende fart.

Jeg tenker også mye på dere! Godt dere skal hjem til et fungerende legevesen for å få hjelp..

Krysser fingrene for at det blir bra da!!

ORIGINAL: snupsidupsi

Herlig land da! Du kunne jo ikke vite det vel??! Er jo kiropraktors jobb å stille spørsmål. Blant annet om åssen svangerskapet foregikk og åssen fødsel forløp. Er jo masse info for dem å hente derfra i forhold til videre behandling!

Sender deg en stooor klem! Skal krysse alt jeg har for at Nora Emilie får all den hjelp ho kan få, som ho skulle fått for lenge siden!

Stå på cucurs!

Man skal være frisk for å klare å være syk... (Så man klarer stå på for sine rettigheter.) Den legen burde få en tilbakemelding, tenk på de stakkers barna som har foreldrer som nøyer seg med det svaret fra en lege. Enig med de andre om at det er rart at ikke kiropraktorn hade tenkt i de banene [>:] Men godt dere endelig har fått hjelp!

Stakkars begge dere snuppene[:)]
Hun blir nok ikke lam skal du se! Hun er ikke det nå, og nå skal hun jo bli bedre framover![:D]
Jeg vet du har hatt mye å slite med, helt siden du ble gravid, men nå må du bare være sterk og positiv en stund til, HEEELT til snuppa får hjelpen hun trenger!!![:)] Det klarer du vet du, det vet jeg.
Men det er lov å gråte og la følelsene løpe løpsk også, innimellom[:)]
Og TENK hvor mye du har lært da, om å stå på når du føler noe er galt, helt til du får den hjelpen du trenger! Det er jo noe å ta med seg vidre i livet. Og ikke minst, hvor mye du har lært alle oss her inne!! Jeg kommer ikke til å nøle ett sekund med å dra til kiropraktor neste gang.. Og om jeg ikke syns det har effekt, så skal jeg sitte på legekontoret og kjefte til meg en henvisning, jeg som du![:)]

Blir bra dette her skjønner du, jeg er heeeelt sikker!![:)]
Mange klemmer til dere begge! Lykke til og god tur[:D]

Ikke en kjekk beskjed å få, men så bra at du har stått på hele tiden og ikke gitt deg! De legene kan jo ikke forvente at du skal vite alt dette, men heldigvis har du stolt på morsinstinktet ditt.

Jeg har jo ikke sett hvordan hun er, men tror ikke hun kommer til å bli lam. Og som nevnt i et innlegg over så skal det jo bare gå fremover nå [:)] Hun har jo begynt å åle også, og det er mer enn hva denne snuppen gjør [;)]

Stå på begge to og lykke til!

Latterlig lege!!

Håper virkelig at snuppa di kan få hjelp i Latvia så dere kommer hjem igjen med ei ny snuppe som ikke er stiv og har vondt. Masse,masse lykke til [:)] 

Tusen takk jenter. Har hatt en festlig dag i dag og[;)] Oppdaget at passet mitt var jo self ikke hjemme. Den var på ambasaden og venta på meg der. Glemsomme meg. Men når jeg dro helt til oslo i dag så viste det seg at ambasaden var stengt[:@] Å som jeg kjeftet på meg selv og ambasaden. Hellig dag i latvia, ja, hvordan kunne jeg vite det da???
Helt på kvelden fikk jeg endelig tak i ambasadør. Stakkar mannen måtte løpe hjemmefra så fort han kunne. Men passet er nå i hånda mi, nå må jeg pakke og vi drar i morn tidlig.

ORIGINAL: cucurs

Tusen takk jenter. Har hatt en festlig dag i dag og[;)] Oppdaget at passet mitt var jo self ikke hjemme. Den var på ambasaden og venta på meg der. Glemsomme meg. Men når jeg dro helt til oslo i dag så viste det seg at ambasaden var stengt[:@] Å som jeg kjeftet på meg selv og ambasaden. Hellig dag i latvia, ja, hvordan kunne jeg vite det da???
Helt på kvelden fikk jeg endelig tak i ambasadør. Stakkar mannen måtte løpe hjemmefra så fort han kunne. Men passet er nå i hånda mi, nå må jeg pakke og vi drar i morn tidlig.

Hehe, huff! Alt på en gang..[&o]
GOD TUR[:D]

Hehe, huff! Alt på en gang..
GOD TUR

Det blir ikke noe bilder på deg nå[:'(] men sender når jeg kommer tilbake. LOVER!!!

ORIGINAL: cucurs

Oioioi! Hektisk.[8D] Bra du fikk passet ditt til slutt! God tur![:D]

Idiotisk lege, forresten! Helt på trynet dårlig dømmekraft av henne, spør du meg..

Back
Topp