Puffa ris

mmmmmmmmmmmmmmmmm

Gift med forumet
snuppa mi eeelsker puffa ris!! hvis hun er litt grinete, få hun en liten håndfull, og da kan hun sitte i evigheter å spise på dem...[:D]

i starten var hun forsiktig og tok en og en, etterhvert fant hun ut av at hvis hun slikka på hånda så fikk hun med seg maaange flere på en gang ved bare å legge hånda oppi alle risa...[&:][:D][:D]

utmerket tidsfordriv og finmotorisk trening![:)][:D] (og ørefred for mamma[:D])

Er en stor hit her også[;)]
Supert for å holde henne opptatt mens jeg rydder litt på kjøkkenet feks[:D]
Sitter så fint i stolen sin og er opptatt med puffetrisen på bordet!

Isa liker det også veldig godt! Hun heller dem ut på gulvet, også setter hun seg midt oppi og spiser..[:D]

Her ha vi starta m barne-tv å enten puffet ris eller kavring, godt for både mor og barn m litt rolig tid før kveldsstell [:)]

må bare vise et par bilder av den puffa ris spisende dattra mi... ikke greit når man er litt snørrete og risen henger fast[&:][:D][:D]

[:D]

Jeg syntes også at dette var helt genialt, sånn for å underholde han og spisetrening og dette.. Men, der møtte jeg motbør hos pappen ja. [&:] Han syntes ikke at ungen skulle få holde på sånn med maten for han måtte jo lære seg å spise fint! [:D] Må legge til at han kaver en stund med å få noen i munnen og når han blir lei så "trommer" han på bordet slik at alle fyker på gulvet.. Vet ikke jeg altså.... jeg mener jo at de kan lære seg skikkelig bordskikk på et litt senere tidspunkt... [8|]

haha, så bra bilder Annabella[:D]

Puffa ris er genial avledning når vi klipper negler her[;)][:D] 

ORIGINAL: ninni82

haha, så bra bilder Annabella[:D]

Puffa ris er genial avledning når vi klipper negler her[;)][:D] 

takk[:)]

avledning ved negleklipp ja, den var ikke dum[:D][:)]

Back
Topp