PUFF

Jeg bestilte takkekort med bilde derifra, å det tok 2 dager fra jeg bestilte til det lå i postkassa[:D]

ORIGINAL: Melancholia

Har bestillt derifra mange ganger, å får alltid varene mine iløpet av ett par dager. Er kjempefornøyd jeg [:D]

sign

kommer ikke til å ruke de mere skikkelig missfornøyd[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Hos mæ har det alltid tatt ei uke fra æ bestilte fotobok til æ fikk den.

Har bestillt derifra mange ganger, å får alltid varene mine iløpet av ett par dager. Er kjempefornøyd jeg [:D]

har bestillt 2 ganger derfra......første var en vanlig bestilling til vanlig pris. fikk den etter 3dager (ikke bilder)
Andre var sånn gratis greie (fotobok) hvor en betalte kunn for porto, da tok det lengre tid. 2 uker tror jeg. Men det regnet jeg med siden det sikkert var stor pågang pga gratis opplegg.

Om de sa de hadde sendt den 28, så har kanskje postne rota. Send dem en mail. det ordner seg sikkert

bare for å legge til: jeg brukte mye eurofoto før, var bare tull og feil med dem hele tiden. Så der blir det kunn bestillt ved spesiell årsak og regner da med ekstra levering pga jeg alltid må klage

Back
Topp