Psykolog

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Er det noen her som går eller har gått til psykolog?

Fikk du det dekket, eller måtte du gå privat?
Var det til god hjelp?
Måtte du gå mange ganger?

Takknemlig for svar. :)

Var ikke psykolog, mener jeg. Men ble henvist til vop med depresjon for noen år siden. Husker ikke hvor mange ganger jeg gikk, men tror alt var gjort i løpet av et kalenderår. Fikk pratet masse generelt om livet mitt, og nøstet opp i en spesiell sak, så det hjalp veldig på, selv om jeg ikke trodde det var det som var hovedårsaken til depresjonen. Betalte bare vanlig egenandel som til lege, tror det var rundt 300 kr gangen, og fikk jo raskt frikort.

Jeg har gått til psykolog og betalte egenandel frem til jeg fikk frikort. Fikk henvisning via fastlegen.Det har hjulpet meg veldig.

Gikk til psykolog og DPS. Betalt egenandel frem til frikort.
Kjempegod hjelp for min del. Ble for ei uke siden "friskmeldt" av DPS nå :D

- går
- betaler selv hos privat
- vært veldig nyttig
- fikk fort frikort

Betalte ingenting. Det hjalp for en periode.

Jeg har gått i mange år og har fått det dekket. Betaler faktiskbikke egenandel engang.. Hjelper veldig og har gåt fra tvangsinnlagt til psykolog 1 time pr 3 mnd kun for å høre hvordan ting går :)

Har hatt flere ulike psykologer men fant ei som hjalp meg godt og har hvert friskmeldt i ca 5 år nå :D

Var innom lege som sendte henvisning til Dps, betalte vanlig egenandel og som flere skriver så får flere fort frikort ;) men kan ta lang tid å få time om man går via fastlegen.

Jeg gikk i mange år og når jeg fant en psykolog som hjalp meg tok det nærmere 2 år med oppfølging annenhver uke, men var en god del å jobbe meg igjennom

Back
Topp