Psykolog

lillerypa

Forumet er livet
Lurte på om noen her har gått til psykolog, og om det er noe å anbefale? Mistet nylig broren min i en ulykke, og er blitt tilbudt psykologhjelp for å bearbeide sorgen, men har litt blandede følelser for om der er noe for meg..

Ikke gått til psykolog, men hadde planer om å bli det en gang i tiden.. Har studert ved UiB..

anbefaler deg på det sterkeste å takk ja til tilbudet, det hjelper å snakke om ting. Og slikt som et dødsfall i nærmeste familie går sjelden over av seg selv..

Har ikke gått til psykolog selv, men oppfordrer deg til å takke ja til tilbudet jeg også... Du har ikke noe å tape på det [:)] Trist å høre at du mistet din bror [:(] Kondolerer <3

Ville absolutt tatt i mot tilbudet - syns du ikke at det fungerer så trenger du jo ikke å gå mange ganger.

Trist å høre om broren din.

Tusen takk for svar. Som dere sier, det er jo ikke verre enn å prøve en time, for å så se om jeg liker det. Så skal prøve på det.

Jeg har gått..

Anbefaler deg virkelig til å takke ja til tilbudet!

Kondolerer så mye med broren din[:(]

Klem[:)]

anbefaler deg på det sterkeste å takk ja til tilbudet,
gått til psykolog selv og det funket ganske bra[:)]

Leit med broren din[:(]

Klem til deg.

Jeg går til familieterapeut. Var også usikker, men fikk tilbudet og takket ja. Veldig glad for det[:)] Kondolerer med broren din[:(]

Jeg har gått til psykolog.. hjalp ikke meg, men tror nok det er en bra ting for å bearbeide for deg... Ville absolutt ha prøvd en time ihvertfall for å se om det er noe som kunne ha hjulpet deg [;)]

har gått til psykolog i 2år og hatt kjempe utbytte av d - på grunn av depresjoner (misstrivsel på jobb og samlivsbrudd)....hjalp meg mye og er i dag en helt annen person enn hva jeg var!!

vil absolutt anbefale deg å takke ja - har ingenting å tape! synes ALLE skulle hatt en runde til psykolog i ny å ne for å fått klarna hodet og tanker innimellom[:)] og nei - psykologen biter ikke, hjelper deg bare med å sortere tanker og følelser!! synd d er ett såpass tabu tema enda[&o]

Back
Topp