Psykisk utslitt!

Grynet2

Glad i forumet
VIP
Uff... Jeg bare gråter om dagen. Fikk småblødninger på tirsdag, og disse holder fortsatt på. Har ikke vært på kontroll enda, endelig fått fingeren ut og bestilt akutt-time i dag. Føler alle gravidsymptomer er bortevekk, dette er helt grusomt! :(

uff det er ikke noe gøy! blør du mye og? og har du vondt? om ikke så er det vertfall en god sjangse på at det går bra! krysser fingrene for deg!!

Takk for kryssede fingre! Har ikke vondt, men kjenner at det jobber i magen - vet bare ikke med hva :confused: Ingen klumper, men venter på de xsmile16 Noen som vet hva jeg kan forvente meg hos legen? Tar hun en sjekk nedentil, leter etter hjertelyd?? Jeg bare håper jeg kan få et svar i dag, helst av den positive sorten, så klart :)

jeg vet ikke hva du kan forvente deg.. jeg mistet en gang, men da fossblødde jeg. håper legen vil høre etter hjertelyd, eller henvise deg videre til ul.

Jeg mistet i august, tror det er derfor jeg holder på å dø av nervøsitet. Har bare småblødninger, men en plass må det jo begynne. Jeg leter febrilsk etter positive tanker o_O

Huff, sjønner du er redd. Men, det er jo veldig vanlig å blø litt i svangerskapet uten at det er noe farlig.

Sjønner likevell du er redd, og håper du får et positivt svar så fort som mulig. Veldig tungt å gå og tenke og tro.
Lykke til, dette skal gå bra!!!!! Klem

Hoff, d e så fælt når man bynne å blø.. Forstår du hi d tøft no, veit akkurat kos d e! Men håpe d går bra, tenke på å krysse fingran fer dæ!!
Klæm

Jeg har fått time i to-tiden, så nå bare prøver jeg å slappe mest mulig av :oops:

Håpe du får t å slapp av litt, fordi om d ikke e nå enkelt!! Satse på at klokka går fort fram t da, å at alt e bra me lille spiren i magen!

huff, krysser fingre for at du blir sjekket ordenltig å får gode nyheter.

Håper på oppdatering. god klem til deg.

Du har vel vært inne nå da... hvordan gikk det ??

Krysser fingrene for deg :)

Ikke fått noe svar. Henvist til UL, time i mrg. Bare å vente, men ingen gravidsymptomer lenger. Så jeg regner med det hele er over :.(

uff da:( håper fremdeles du fåt et positivt svar i morgen! legen min sier at kvelmen ofte gir seg mellom uke 11 og 12, så kanskje det er derfor symptomene gir seg... jeg krysser fingrene mine videre.

Back
Topp