Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Uff... Jeg bare gråter om dagen. Fikk småblødninger på tirsdag, og disse holder fortsatt på. Har ikke vært på kontroll enda, endelig fått fingeren ut og bestilt akutt-time i dag. Føler alle gravidsymptomer er bortevekk, dette er helt grusomt!
Takk for kryssede fingre! Har ikke vondt, men kjenner at det jobber i magen - vet bare ikke med hva Ingen klumper, men venter på de xsmile16 Noen som vet hva jeg kan forvente meg hos legen? Tar hun en sjekk nedentil, leter etter hjertelyd?? Jeg bare håper jeg kan få et svar i dag, helst av den positive sorten, så klart
jeg vet ikke hva du kan forvente deg.. jeg mistet en gang, men da fossblødde jeg. håper legen vil høre etter hjertelyd, eller henvise deg videre til ul.
Jeg mistet i august, tror det er derfor jeg holder på å dø av nervøsitet. Har bare småblødninger, men en plass må det jo begynne. Jeg leter febrilsk etter positive tanker
Huff, sjønner du er redd. Men, det er jo veldig vanlig å blø litt i svangerskapet uten at det er noe farlig.
Sjønner likevell du er redd, og håper du får et positivt svar så fort som mulig. Veldig tungt å gå og tenke og tro.
Lykke til, dette skal gå bra!!!!! Klem
uff da håper fremdeles du fåt et positivt svar i morgen! legen min sier at kvelmen ofte gir seg mellom uke 11 og 12, så kanskje det er derfor symptomene gir seg... jeg krysser fingrene mine videre.