psykisk sperre - dårligere sjangse?

Blåmann

Elsker forumet
Spør dere her inne på assistert, for her er det mange kloke damer; jeg er en 2.5 år gammel intens prøver med 13 pp med pergo bak meg, ca 4 foran meg igjen. Ble gravid på første kur men mistet. Etter dette har jeg fått problemer med angst. Legen min sier at det er nå grunnen til min barnløshet..... Så da lurer jeg på; hva er greia med psyken og prøverør? Vil eggene ha vanskeligere for å feste seg/utvikle seg hvis man har dårlig psyke? Frykter jo nå at hvis det blir prøverør på oss, så vil jeg klare å ødelegge det også......

Enig med det Nesing skriver her, det er veldig vanskelig å bevise dette.

Men det er viktig at du har det godt med deg selv, og det trengs for å takle en slik runde med hormoner og medisiner også. Men her blir jo foliklene stimulert slik at det blir bra egg, så her har det vel ikke så mye å si. Det jeg tenker på er at det er nok en fordel å kunne ta vare påm seg selv i rugeperioden og tenke positivt og ikke stresse og være lei seg, dette med tanke på festing som de ikke kan bevise at har noe å si og selvfølgelig på hvordan man skal greie å takle denne situasjonen. Viktig å roe ned slik man føler for og tenke positivt det er noe jeg har troa på.

Takk for fine svar, det er jo alltid et eller annet som vi mennesker ikke kan styre over, så jeg får vel bare innse at dette er innenfor det området. Takk for støtten og lykke til videre dere også[:)]

Back
Topp