Psykisk sliten. Medisinsk abort og utskrapning

Bkno7506782

Andre møte med forumet
Hei.. Lang historie kort

Jeg tok medisinsk abort på sykehuset i 9 april. Resten tok jeg hjemme 12 april

Ble ikke bra etterpå fikk vondt i kroppen og generelt følte meg dårlig

14 april ble jeg tatt inn på sjekk de så det var rester så jeg måtte prøve cytotec igjen denne gangen svelge 2 og 2 nede.. Da slutta alt av blødninger og smerter. Spurte om jeg ikke kunne få utskrapning fordi jeg begynte å bli psykisk sliten

15 april ringte jeg de for å si ifra og de ba meg komme inn på sjekk fortsatt rester så de satte meg opp på utskrapning.

Havnet på legevakta 18 april fikk Voltaren.

19 april begynte magen å gjøre vondt viste seg det var påbegynt magesår..

Gikk med vondt og følte meg ikke tatt på alvor av verken legen min, legevakta eller kalnes..

Torsdag den 29 ble det utskrapning, de sa alt gikk bra. Følte meg kjempe bra i 2 dager så kom smertene.

Ringte sykehuset for å snakke med gynekolog. Fikk beskjed om å ringe igjen om 1 time.. Føltes ut som at jeg skulle dø. Verre enn fødsel føltes ut som noen stakk ev i livmora mo..

Havnet på akutten hvor jeg fikk vann og smertestillende intravenøst..

Jeg ble sjekket og hadde rester igjen.. Pluss en infeksjon oppå det hele nå..

Nå 4 mai har jeg fortsatt vondt etter antibiotika kur og infeksjonsdrepende tabletter, går på paralgin forte og paracet og tabletter mot magesår.. Skal inn igjen i morgen på sjekk.. Men nå er jeg så psykisk sliten..

Har noen noe tips til meg?

Har også vært 100% sykemeldt og 50% sykemeldt hele denne perioden.. Var en uke med 50% sykemelding hvor jeg jobbet 2 dager.. Følte meg svimmel og sliten..
 
Vil sende deg en klem. Har nettopp vært gjennom en ma med påfølgende medisinsk abort som ikke gikk helt etter planen selv, men ikke vært på langt nær så mye komplikasjoner som du har hatt.

Gynekologen jeg var hos i dag sykemeldte meg 100% fram til testdato om et par uker siden psyken har kjørt seg og formen hangler, jobben krever at jeg er helt til stede og i form.

Ville kanskje vurdert 100% sykemelding en liten periode så du får kommet deg psykisk og fysisk. Ta vare på deg ❤️
 
Vil sende deg en klem. Har nettopp vært gjennom en ma med påfølgende medisinsk abort som ikke gikk helt etter planen selv, men ikke vært på langt nær så mye komplikasjoner som du har hatt.

Gynekologen jeg var hos i dag sykemeldte meg 100% fram til testdato om et par uker siden psyken har kjørt seg og formen hangler, jobben krever at jeg er helt til stede og i form.

Ville kanskje vurdert 100% sykemelding en liten periode så du får kommet deg psykisk og fysisk. Ta vare på deg ❤️


Tusen takk ❤️ ja må føler jeg liksom at jeg vurderer psykolog for å komme meg litt igjen.. ❤️ Er så sliten og trøtt hele tiden heldigvis har samboeren vært så behjelpelig med sønnen min❤️
 
Back
Topp