psyker meg opp...

TauZa

Forumet er livet
til å ta tak i innsoving problemene til Heine... og de hyppige ammingene. Nå tror jeg det har blitt mer en vane enn ett reellt behov.

ser at onsdag er dagen jeg begynner.... jeg må ha tre kvelder hjemme sammenhengende og må ha avlastning på dagen slik at jeg kan sove.

Så hva skal jeg huske på og hva er lure tips..

Skal jeg ta både kvelden og natta samtidig. eller gå for kvelden først? Tenker å kjøre noe OPP/NED teknikk.. heller enn skrikekur..

Opp/ned har fungert på begge snuppene mine[;)] Gir kjappe resultater, babyer skal ikke ligge alene og skrike...[&:]
Det som og har fungert her er ro før leggetid og amming på soverommet før jeg legger henne. Da skjønner hun at det er kveld og sovner når jeg legger henne i senga si[:)]

Lykke til!!![:D]

hehe... jeg husker absolutt ingenting fra babytida, med amming og hvordan vi gjorde det.
men jeg tror jeg var veldig heldig. han sluttet vel så og si å die selv, men jeg husker han noen kvelder måtte skrike litt, før jeg kom inn for å si at han måtte sove. tror vi begynte med det ganske tidlig.

ORIGINAL: *MissMe*

Opp/ned har fungert på begge snuppene mine[;)] Gir kjappe resultater, babyer skal ikke ligge alene og skrike...[&:]
Det som og har fungert her er ro før leggetid og amming på soverommet før jeg legger henne. Da skjønner hun at det er kveld og sovner når jeg legger henne i senga si[:)]

Lykke til!!![:D]

Heine har fått flakse på kvelden han, på sengekanten.. Det tror jeg vi skal slutte med og heller gi han tilbudet på stua.. Han sovner lett ved flaksa om han er trøtt nok og da lærer han jo ikke å sovne selv men å suge seg i søvn..

tror dere ikke han lukta lunta da??

Han sovna selv i dag!?! to smukke dytt så sov han..[:-][:-]

ORIGINAL: TauZa

Så bra!!!

ORIGINAL: TauZa

Ingenting er bedre enn det da[:)]
Flinke Heine....tror de små lukter det litt også...om mammaen er bestemt eller usikker. Mine gjør ihvertfall det. Om jeg er sikker på meg selv når jeg sier ifra eller skal gjennomføre noe, så går det som regel lettere, enn om jeg er litt usikker og ikke orker å ta kampen[:)][:)] Da blir det som regel baluba[:D]

han har vært våken tre ganger allerede.. men han har bare fått smokk og sovnet igjen. måtte bysse bittelitt for han var så rasende. men stoppa med en gang han roa seg og la han ned.. VANSKELIG å ikke bysse en rasende og trøtt unge altså..

Så bra!! Det går fremover da!![:D]
Er utrooolig vanskelig å ikke bysse, men det gir resultater om du ikke gjør det..[8D][;)]
Her har snuppa begynt å finne søvnen selv i senga si, utrolig deilig.[:D][:D]

natta var så som så... så da jobber vi med kveldene frem til onsdag og så tar jeg tak i natta da.. Det må en virkelig være motivert til.

VELDIG spent på hvordan det går med Heine og K i natt.. for når jeg tar opp om natten er han rasende til han får puppen...

Husker godt det styret der altså[&:]
Masse lykke til, husk å oppdatere underveis[:D]

Back
Topp