Plages litt.. Ligger stort set på 69 kg, er 173 høy.. Er atletisk bygd, sunn og sterk og spiser sjeldent drittmat. Likevel strever jeg veldig, gjør alt for å gå ned i vekt for tiden. Vil så gjerne ned til 65 kg, men det går bare ikke. Sier til meg selv at jeg må være fornøyd med meg som jeg er, men det tror jeg hvertfall ikke på. Føler meg som en tjukkas. Spiser stort sett bare grønt og frukt, Var 61 kg for bare et halvår siden.. Nå er jo det litt lite, men motiver meg.. Enten til å godta meg som jeg er, eller gi det lille kickasset for å få meg til å ta meg sammen. Blir litt innadvendt når jeg føler det sånn..
(Jaa, jeg vet dette høres litt søkt ut.. Det er innenfor bmi og alt sånt, men det er virkelig et problem for meg. Og siden jeg er sunn og frisk, er det jo psykisk, og det grenser mot et spiseforstyrrelse. Er på venteliste for å få hjelp, men det er visst lenge frem i tid..)
(Jaa, jeg vet dette høres litt søkt ut.. Det er innenfor bmi og alt sånt, men det er virkelig et problem for meg. Og siden jeg er sunn og frisk, er det jo psykisk, og det grenser mot et spiseforstyrrelse. Er på venteliste for å få hjelp, men det er visst lenge frem i tid..)