Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Omg gratulerer!! Jeg prøver på to tette- fikk også en i januar i år!Hei! Fikk en liten i januar 21 og nå kommer det en overraskelsesbaby i april 22! Er det noen her som har to tette og noen tips og erfaringer å dele?
Oj!! Gratulerer så mye og det må ihvertfall ha vært et sjokkSniker fra Februargruppa - her kommer det tvillinger i begynnelsen av April, mest sannsynlig Mars. Ikke akkurat planen verken å bli gravid så kjapt, og hvertfall ikke at det skulle bli tvillinger Haha
Tusen takk!!Gratulerer!!
Får du barnehageplass til eldste før minste kommer?
Mitt tips er å få ordnet gode rutiner til eldste og følge dem slavisk. Da vet både du og ungen hva som skal skje, og det er enklere å komme seg gjennom dagen Ellers å være forberedt på at det blir veldig travelt og lite «fritid» en god stund. Men! Plutselig så sover begge hele kveldene, og duppene synkroniseres, så sitter du der i vakuum og ikke vet hva du skal gjøre
Så bra! Da får han god tid til å venne seg til barnehagen før babyen kommer Hos oss har det gått kjempebra, så lenge vi har fulgt rutinene. I og med at eldste er så liten, så kommer hen ikke til å huske en tilværelse uten lillesøster/lillebror etter en stund, og det hjelper føler jegTusen takk!!
Det var veldig godt oppsummert egentlig, ja vi prøver å ha gode rutiner men ser det sklir veldig fort ut særlig i helgene når vi er begge 2 hjemme.
Har fått barnehageplass i januar 22 da mini fyller 1 år
Er veldig spent på dette altså, både med det praktiske og hvordan dynamikkeni hjemmet vil bli
Ja vi hadde tenkt å utsette barnehagestart til mars, men det ombestemte vi oss på når vi fant ut om suprisebabyen ja tenker vi slipper søskensjalusi?Så bra! Da får han god tid til å venne seg til barnehagen før babyen kommer Hos oss har det gått kjempebra, så lenge vi har fulgt rutinene. I og med at eldste er så liten, så kommer hen ikke til å huske en tilværelse uten lillesøster/lillebror etter en stund, og det hjelper føler jeg
Blir nok litt søskensjalusi allikevel, men eldste vil nok ikke forstå det noe særlig.. min eldste viser det ved å dytte, (babyen skal hvertfall ikke få lov til å sitte/stå/holde seg fast i stolen osv osv.,) til mammaens store frustrasjon 15 mnd mellom mine, veldig fin aldersforskjell syns jeg! Men intenst og travelt? Ja, absolutt Hvertfall når mannen jobber mye/er mye borte på jobb. Nå er jo minste blitt 8 mnd her, rutinene sitter som støpt og han sover natta gjennom, så nå begynner jeg å kjenne meg som et menneske igjen.Ja vi hadde tenkt å utsette barnehagestart til mars, men det ombestemte vi oss på når vi fant ut om suprisebabyen ja tenker vi slipper søskensjalusi?
Er mange som som sier vi får det veldig hektisk, men de jeg kjenner som har svært tette barn forteller om kun positive erfaringer.
Hvor tette er dine?
Har mange tanker om hvordan løse kabalen med kjøring, vogn, helsestasjon osv