Ps2 spill på ps3 konsoll?

Ikke på alle. På de første utgavene av ps3 (før de ble strippa for å få ned prisen) går det an, men ikke på "slim'en".

Betty Bushta skrev:
Ikke på alle. På de første utgavene av ps3 (før de ble strippa for å få ned prisen) går det an, men ikke på "slim'en".

Så den maskinen vi kjøpte på El--kjøp idag, tar mest sannsynlig ikke ps2 spill da kansje? :(

Aner ikke hva vi kjøpte jeg asså, ps3 320gb, det er alt jeg vet :p

*UtspyttaLaban* skrev:

Betty Bushta skrev:

Så den maskinen vi kjøpte på El--kjøp idag, tar mest sannsynlig ikke ps2 spill da kansje? :(

Den er for ny til at det går an, dessverre.. :S Er noen år siden de sluttet å selge den versjonen som er bakoverkompatibel.. Er det noen trøst om du får vite at du kan spille PSone spill? hehe

Betty Bushta skrev:

*UtspyttaLaban* skrev:

Betty Bushta skrev:

Den er for ny til at det går an, dessverre.. :S Er noen år siden de sluttet å selge den versjonen som er bakoverkompatibel.. Er det noen trøst om du får vite at du kan spille PSone spill? hehe

Søren da :(

Haha, nei ikke når jeg har gjemt bort en hel eske med ps2 spill, som jeg gledde meg til og dra frem igjenn nå :p

Kan vel ikke bruke Buzz kontrollene, og guitar hero gitarene heller da kansje? :(

Usikker på om du kan bruke de kontrollene. Mye mulig det finnes en overgang du kan kjøpe sånn at du får brukt de. Men har hverken buzz eller guitar hero selv, så blir bittelitt gjetting! :)

Back
Topp