Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hausken! Veldig fornøyd! Utrolig kjekke sykepleiere, en har mulighet til å sende de melding/epost og får alltid kjapt svar. Noe jeg er fornøyd med, siden jeg alltid har tusen spørsmål
Jeg følte at de virkelig bryr seg
Medicus fantastisk oppfølging, føler virkelig de bryr seg om meg personlig, hører alltid på hva jeg ønsker/vil før de tar noen avgjørelse videre. Alltid vakttelefon jeg kan ringe utenom åpningstider. Tenker nytt og prøver nye ting. Ringer for å høre hvordan jeg har det utenom forsøk feks. Synes virkelig de har det lille ekstra!
Jeg har også brukt Hausken og er fornøyd med de. Men tror egentlig det er mange flinke private klinikker. For min del stod det mellom Fertilitetssenteret og Hausken. Ringte dem begge i fjor sommer og fikk litt bedre inntrykk og Hausken der og da (tror Fertilitetssenteret hadde det veldig travelt, var i august rett etter sommerstengt). Jeg visste at Hausken har god teknologi og er villige til å gjøre større forandringer i behandlingen. Selv fikk jeg dyrket tre embryoer til blastocyst. Og fordi de har embryoscope (eller hva det heter) kunne de se at et av disse hadde delt seg perfekt hele veien. De to andre var det noe med celledelingen på dag tre, men de klarte seg likevel til blastostadiet og er av "gjennomsnittlig" kvalitet. Inntrykket av Hausken blir kanskje ekstra bra nå som jeg akkurat har blitt gravid på første forsøket der. Ellers er det hyggelige folk som jobber der og som følger meg opp
Vi har vært veldig fornøyd med Fertilitetssenteret, men hører jo også mye positivt om IVF klinikken og Hausken (som var alternativene for oss, da vi kun ønsket behandling i Oslo). Så jeg tror du nok blir fornøyd uansett. Kan eventuelt ta en telefon til hver klinikk om du har noe spesielt du lurer på, og se om de gir deg noen svar som er viktige for deg.
Medicus,
kan anbefales på det varmeste!
Fantastiske folk som jobber der. Man føler seg utrolig godt ivaretatt i en ganske tøff og krevende prosess. Er Alltid tilgjengelig. Og så er de helt klart veldig flinke og dyktige på det de driver med, og det betyr jo litt
Medicus har kun stengt en uke, kontra de andre som har hele juli stengt. Siden vi hadde oppstart i fjor sommer var det faktisk en av grunnene til at vi valgte Medicus