Pruting av vogn på finn.. hvor mye?

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Så ei fin tfk vogn,med bagg og sportsdel. eneste minuset er at det er en 2008mod(men ikkje brukt før 2009) til 5500.-

Synest det er ganske dyrt eg.. Hvor mye kan eg prute ned vogna.??

Jeg hadde ikke betalt mer enn 3500 for en 2008 mod med bag, så det syns jeg var DYRT!1
Har sett myepå vogn i det siste og holdt på å kjøpe en TFK kjøpt i 2008(sikkert 07 mod) med bag til 2500,- Er også til salgs i området en annen tfk med bag fra 2008 til samme pris, men den må man fikse bremsene på(noe jeg TVILER på at blir 3000kr!!!! hehe)
Lykke til!

Takk. Lyst å sende mail til bake og i at eg tar vogna for 3500. men er så pysen

Eneste svaret du kan få er nei, så er bare å prøve =)
For 5500 kan du jo nesten bestille deg en ny fra Tyskland.

Sendte mail og fikk fort svar tilbake,at hun ikkje gikk ned i pris. og at hun hadde mange som var intresert.

Fru Håttentått skrev:
Sendte mail og fikk fort svar tilbake,at hun ikkje gikk ned i pris. og at hun hadde mange som var intresert.

Da hadde jeg droppa det. TFK har jo vært masse på tilbud på barnas hus til -30% og man kan jo da få ny vogn til samme pris(inkl lite brukt bag fra finn). Klarer ikke å tro på at hun har mange interesserte altså!

Nei trur ikkje heller det.. Men om eg kjøper tfk sportsdel på finn,kan eg kjøpe hvilken som helst bagg med slike adaptere på finn da? Har aldri vert borti den vogna. Og noen som vet om det er lett og bytte fra bag til sportsdel og omvendt?

Nei trur ikkje heller det.. Men om eg kjøper tfk sportsdel på barnashus,kan eg kjøpe hvilken som helst bagg med slike adaptere på finn da? Har aldri vert borti den vogna. Og noen som vet om det er lett og bytte fra bag til sportsdel og omvendt?

**Emmeline** skrev:
Eneste svaret du kan få er nei, så er bare å prøve =)
For 5500 kan du jo nesten bestille deg en ny fra Tyskland.

Ikke bare nesten.. mener det er den venninna mi bestilte med alt fra Tyskland til 5500kr.
Så jeg hadde heller ikke betalt så mye. Jeg hadde fint prøvd meg på skikkelig pruting.

det var dyrt ! Jeg kjøpte netopp ny tfk på barnas hus for 4699 ! Hvet ikke hvor mye bagen koster uteom da :))

Virker som de er utsolgt for alle untatt rød.. Send de en mail ikveld og spør når de forventer og få inn, så har du antagelig svar imorgen tidlig! :)

Back
Topp