PRP-behandling og platerikt plasma PRP

SoYupi

Flørter med forumet
Det finnes faktisk en methode for å øke eggantall i eggstokken. Egen platerikt plasma blir sprøytet inn i eggstokkene. Det finnes så lite i internet om methoden. Har dere hørt om behandlingen, hvem prøvde ? Hva er risiko? Hvorfor bruker man ikke methoden på alle som har lavt eggantall? Jeg har vurdert methoden og ønsker å prøve denne når det blir ikke noe av denne gangen. Jer er prøvekanin men når man har bare 2-3 egg hver syklus er det i alle fall endå mer håp her?

Det finnes faktisk en methode for å øke eggantall i eggstokken. Egen platerikt plasma blir sprøytet inn i eggstokkene. Det finnes så lite i internet om methoden. Har dere hørt om behandlingen, hvem prøvde ? Hva er risiko? Hvorfor bruker man ikke methoden på alle som har lavt eggantall? Jeg har vurdert methoden og ønsker å prøve denne når det blir ikke noe av denne gangen. Jer er prøvekanin men når man har bare 2-3 egg hver syklus er det i alle fall endå mer håp her?
En venninne av min søster forsøkte det på klinikk hausken. Ikke noe de gjør rutinemessig. Dessverre uten ønsket resultat.

Jeg starter med forsøk nummer 4. Begynte med PRP. Jeg var så beskymret ang. smerter men det var ikke så værst som jeg trodde. Det var mye blødninger 1 dag og litt kramper men på dag 2 var alt tilbake til normalen. Under behandling var det bare noen stikkninger men samme som f.eks på egguttaket. Stimulering blir i Juni, så håper jeg at det blir noe av...

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke. Vi hadde 1 uke før behandlingen samleie. Og i dag skulle komme mensen…. Når har jeg angst at behandling har ødelagt noe og det blir kjemisk abort . Må ringe til legen i morgen. Men kanskje behandlingen var boosteren….

Vedlegg

• IMG_6907.jpeg
    IMG_6907.jpeg
    194,8 KB · Visninger: 58
Jeg vet ikke hva jeg skal tenke. Vi hadde 1 uke før behandlingen samleie. Og i dag skulle komme mensen…. Når har jeg angst at behandling har ødelagt noe og det blir kjemisk abort . Må ringe til legen i morgen. Men kanskje behandlingen var boosteren….
Det var jo en veldig sterk positiv, da! Krysser fingrene for at alt er i orden og at det blir en terminspire :Heartred

Næmmen se der da! :love7 Det er jo en kjempefin strek til at du er 14 dpo i dag. Gratulerer :Heartred

Neimen :love017 gratulerer med den fine streken da! Håper du ble betrygget av å snakke med legen:Heartred

Ja de mente at behandlingen var boosteren, håper det går rett veien. Jeg tar tidelig ultralyd, da vil man vite mer

Back
Topp