Frk.Cupcake
Forelsket i forumet
Fyyyy jeg spyr av mange nordmenn etter tragedien i oslo og på utøya.. For det første måten mange hetset og måten mange omtalte muslimer og andre innvandrere på.. Men jeg har et par, en spesielt på vennelista mi på facebook, som nærmest bruker det som skjedde for å klage og skylde på innvandringspolitikken vi har i Norge.. Og han gjør narr av Stoltenberg og har skrevet "imam Jens Stoltenberg" på statusen sin. HVA er galt med å være åpen for andre religioner og folkeslag?? Han verste jeg har på vennelista mi, mener at vi bør sende mange innvandrere ut av landet nå, fordi se hvor lett det var for en mann å bombe regjeringskvartalet og å drepe mange på utøya, tenk da hva alle disse muslimene kan gjøre.. Jeg blir så forbanna!!!! Når skal idiotiske nordmenn lære seg å se forbi religion og hudfarge?! Det er ikke muslimene som er farlige, det er ekstremistene! Enten de er kristne, muslimske eller høyreekstremister! Jeg ante virkelig ikke at dt var så mange rarister iblandt oss... Syns mange nordmenn kan lære litt av hvordan de med en annen etnisk bakgrunn enn norsk har håndtert det som har skjedd, det var blandt annet muslimske ungdommer også på øya som ble drept av en kristen norsk høyreekstremist. Men de har ikke reagert med hat mot hverken nordmenn eller kristne... Dette er sikkert altfor rotete, men trenge bare å blåse litt ut!