Provosert av babyverden-mann!

*Smula*

Gift med forumet
http://www.babyverden.no/Blogg-fra-skribenter/Jesper-Jul-pa-Babyverden/Dates/2010/11/Jesper-Juul-Fins-det-en-trassalder/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=BVN10W47&T=7238169489

Jeg kan ikke noe for det - men denne mannen kan jeg faktisk ikke fordra.. Og denne artikkelen synes jeg er helt fjern..
Samme mannen vi så en video av på helsestasjonen der han sa at hvis man hadde tenkt å si at ungene var flinke, så kunne man liksågodt slå dem - det gav samme effekt.. Herregud, for en tulling!

Hmm... Hva var det med artikkelen du syns var fjernt?
Syns egentlig han tok opp noen gode poeng jeg. [:)]

ORIGINAL: MammanTeOlai

Bare generelt mannen egentlig, hehehe!
ALT han sier blir jeg provosert av - av prinsipp!

ORIGINAL: *Smula*

ORIGINAL: MammanTeOlai

Bare generelt mannen egentlig, hehehe!
ALT han sier blir jeg provosert av - av prinsipp!

Åja, hehe! Sånn å forstå! [:D] Jeg er slik med Carl I. Hagen... [;)]

http://www.babyverden.no/Blogg-fra-skribenter/Jesper-Jul-pa-Babyverden/Dates/2010/11/Jesper-Juul-Fins-det-en-trassalder/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=BVN10W47&T=7238169489

Jeg kan ikke noe for det - men denne mannen kan jeg faktisk ikke fordra.. Og denne artikkelen synes jeg er helt fjern..
Samme mannen vi så en video av på helsestasjonen der han sa at hvis man hadde tenkt å si at ungene var flinke, så kunne man liksågodt slå dem - det gav samme effekt.. Herregud, for en tulling!

*ikke skyt meg*
Har lest en bok av han,og må si han er smart..Der sier han at skal man si flink til barna,er det viktig å si HVA de er flink til, synes det er logisk jeg.
Står også mye om det å få et søsken. At storebrøster kan bli "deprimert" for foreldrene er som oftest lykkelig når et nytt barn kommer til verden, og hvis storebrøster ikke er det, så skjønner ikke hun/han det. Han skriver også at det er viktig at vi som voksne viser følelseslivet vårt, at vi ikke tar på et tappert smil uansett situasjon, for barnet tar jo etter oss, og da blir det ikke fortrolig med sitt eget følelsesliv[:)] Er absolutt ikke enig i alt han skriver,men noe av det synes jeg er logisk.

Må også legge til noe helsesøster sa til meg. Celine er et "problembarn" i bhg, hun er ganske livlig, hissig, sta, og ja, vet virkelig hva hun vil, og ikke vil. Jeg tok dette opp med hs, for jeg mener at Celine er en helt vanlig toåring, og hs observerte henne på kontrollen, og sa at hun er i trassalderen ja, men hun likte ikke å kalle det trass, hun likte bedre å si at - barnet prøver å finne personligheten sin, og de prøver å kontrollere følselsene sine, men siden de får så mange følelser på en gang, så er det vanskelig- Var vel ikke ordrett det hun sa, men ca[:)] Dette passer jo bra, i alle fall på snuskemor sin ikke snakker rent.

Jeg har sansen for Jesper Juul fordi han ser annerledes på barnet enn de alle andre gjør. Forfriskende selv om jeg ikke alltid er enig.
Enig med ham i denne artikkelen da[:)]

ORIGINAL: SindreSinMamma

Det jeg har lest av Jesper Juul, har virkelig vært god lesning! Han var vel spaltist i Dagbladets Magasinet en stund var han ikke?
Syns også denne artikkelen er kjempegod! Kloke ord til ettertanke og som man bør prøve å leve etter om man har barn i hus spør du meg[:)] Kan du utdype hva som er provoserende smula? For jeg ser ikke helt den...

Som jeg sa lengre opp så er det ikke HVA han sier - bare at han sier NOE! Klarer ikke å reflektere over NOE han sier, blir bare irritert hver gang jeg ser navnet hans.. KLARER ikke typen, har han langt opp i halsen. Aldri likt han! Han kunne sagt at 2+2 = 4 og jeg hadde blitt superirritert!
Han er bare helt teit hele typen synes jeg[:'(][:'(][:'(]

Og ja, jeg vet det er teit, men sånn er det [8D][8D][8D]

Det jeg har lest av Jesper Juul, har virkelig vært god lesning! Han var vel spaltist i Dagbladets Magasinet en stund var han ikke?
Syns også denne artikkelen er kjempegod! Kloke ord til ettertanke og som man bør prøve å leve etter om man har barn i hus spør du meg[:)] Kan du utdype hva som er provoserende smula? For jeg ser ikke helt den...

Som jeg sa lengre opp så er det ikke HVA han sier - bare at han sier NOE! Klarer ikke å reflektere over NOE han sier, blir bare irritert hver gang jeg ser navnet hans.. KLARER ikke typen, har han langt opp i halsen. Aldri likt han! Han kunne sagt at 2+2 = 4 og jeg hadde blitt superirritert!
Han er bare helt teit hele typen synes jeg[:'(][:'(][:'(]

Og ja, jeg vet det er teit, men sånn er det [8D][8D][8D]

Hehehe [8D] I see!
Alle har vel en slik person[:-]

Ja, det tror jeg hehe[:)]
Hvem er din? [8D][8D]

Han er vel heldigvis ikke så aktiv lengre [8D]
Jeg hadde det sånn med Bondevik en periode.. Noe bra politikk i bakhånd.. Men mannen.... NEITAKK! [&o]

ORIGINAL: susso

Eg blir flau og irritert og helt fra meg hver gang ivar dyrhaug hopper om med beina sine i åpningen av beat for beat. Takler han ikke....! ELler takler ikke hoppet hans[&:][:'(][8D]

Hehe jeg får makk av den fyren der!

Jeg får også veldig vondt av Knut Arild Hareide. Offff... Og Bondevik ja. [:'(]

Back
Topp