Provera

Oidapoida

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Hei,

Er det noen som har erfaring med provera?
Jeg var nylig hos gyn, fikk påvist pcos og at jeg ikke har eggløsninger. Fått en kur på provera, tar to tabletter daglig i 14 dager.

Lurer også på hvor lenge etter provera-kur før mensen kom tilbake?
 
Jeg tok provera i ti dager i fjor, tok ca 5 dager etter siste tablett før mensen kom. Fikk avslutta en syklus på rundt 70 dager, har aldri vært så glad for å få mensen :hilarious: @Oidapoida
 
Jeg har prøvd Provera i 10 dager nå, men jeg har tatt det for å slippe spotting i inntil en uke før mensen virkelig begynner. Blør så lenge hver måned. Men funka ikke på meg. Slipper aldri unna å blø jeg.
 
Jeg tok provera i ti dager i fjor, tok ca 5 dager etter siste tablett før mensen kom. Fikk avslutta en syklus på rundt 70 dager, har aldri vært så glad for å få mensen :hilarious: @Oidapoida
Ja, det er noe med det! Hehe.
Jeg blødde i 4 uker i ett, startet på provera for to uker siden, men teller ned til neste mensen som om det er noe hellig! Så rare vi kan bli.
 
Jeg har prøvd Provera i 10 dager nå, men jeg har tatt det for å slippe spotting i inntil en uke før mensen virkelig begynner. Blør så lenge hver måned. Men funka ikke på meg. Slipper aldri unna å blø jeg.
Å, så slitsomt!! Jeg fikk også provera for å avslutte fire uker med blødning hver dag, det hjalp heldigvis etter to dager på kuren. Men tar morgen og kveld! Håper du finner noe som hjelper, er så slitsomt med spotting.
 
Back
Topp