Protest mot fjerning av kontantstøtten på facebook

Sindi_82

Glad i forumet
Meld dere på!!!! Jeg prøver å samle flest mulig, bli med å formidle det videre!

ORIGINAL: Bleiemos

Jepp, har joina!:)

Det  er bra! Vi får se om demokratiet fungerer...[;)]

nei, ingen protestgruppe mot å fjerne den. Bare øke den...

Kan dere ikke være med å dytte litt på tråden?

Her de en gruppe for oss som gjerne vil at den skal fjernes? Demokratiet har som oftest felre meninger og flertallet vinner...

Vet ikke, det har jeg ikke sjekket. Men det er bare å starte en gruppe det...Stemmer at flertallet vinner,men er ganske sikker på at mange vil ha kontantstøtten. Klrat at det må gjøres noen endringer så det ikke blir så lett å utnytte den...

Hvorfor det?? Største dritt som har kommet.. B-trygda gikk ned 3-400 kr når den kom, og har ikke økt en krone etter det[:'(]
Greit; du får støtte i NESTEN to år, men betaler for det i 18... Vet ikke hva som lønner seg jeg...

Har laget en underskriftskampanje på underskrift.no og håper dere vil hjelpe meg med å få så mange signaturer som mulig!!!!!

Her er linken: http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=2034

Meld dere inn både i gruppen min og signer denne, da står vi sterkere...[;)]

Det er bare tull, barnetrygda har aldri vært så mye...Den har vært den samme i minst tjue år! Hvis dere er uenige har dere vel strengt tatt ikke noe i denne tråden å gjøre, dette er ikke en debatt,men en lenke til de som er MOT FJERNING på facebook!

ORIGINAL: Sindi_82

Det er bare tull, barnetrygda har aldri vært så mye...Den har vært den samme i minst tjue år! Hvis dere er uenige har dere vel strengt tatt ikke noe i denne tråden å gjøre, dette er ikke en debatt,men en lenke til de som er MOT FJERNING på facebook!

sign.den har da vært det samme siden jeg var lite..ikke store forandringene!

ja til kontantstøtte for de som kan velge å være hjemem med barna sine!!!

er det forresten noe de har snakket om nå,å fjerne den??? har ikke fått det med meg..

Jepp, les artikkelen på siden. Regjeringen foreslår å fjerne den nå når de har full bhg dekning. Spørs om de tørr nå da, før ett nytt valg...

kontantstøtte for de som kan velge å være hjemem med barna sine!!!

[:)]

dytt

skrevet under på kampanjen.. bra initiativ[:)]

Back
Topp