Proteintilskudd

tingeling1990

Glad i forumet
Har forstått at man skal være litt obs på proteintilskudd i svangerskapet, og heller spise sunn mat enn å tilføre ved kostilskudd... typen kjøpte i dag noen proteinpuddinger, propud, og de ser så sinnsykt gode ut!:p han kjøpte 6 stk, og sa 3 av de var til meg... noen som har spist de?:p kan ikke finne noe på nett at de ikke kan spises, men at en helst skal være forsiktig med mye inntak... har så lyst å prøve! [emoji14]

Hadde glatt spist en og annen så lenge det ikke advares mot noe spesielt i dem :)

De er kjempegode! Typen har kjøpt en del av de her også.
Man skal være forsiktig med CLA (linolsyre), da det kan redusere fødselsvekt og lengde, eller fettinnholdet i morsmelken når du ammer. Men da snakker vi jevnlig inntak over tid. Så du skal bare kose deg med god samvittighet :):)

Jeg har spist ProPud, og spise proteinbar nesten hver dag.. Har ikke tenkt over at det kan være noe problem.. l Alt med måte, kanskje..? :) Den ProPud-en med sjokoladesmak er sykt god forresten!

Jeg har spist ProPud, og spise proteinbar nesten hver dag.. Har ikke tenkt over at det kan være noe problem.. l Alt med måte, kanskje..? :) Den ProPud-en med sjokoladesmak er sykt god forresten!
Spiste den med sjokolade nå! OMG, kan spise meg i hjel! Hahaha!:p ja, er nok alt med måte :)

Back
Topp