Proteinshake???

scorpio

Elsker forumet
Denne proteinshaken som flere av dere driver og drikker,hva er det for noe?
Hvor kjøpes det?Pris?
Er den noe effektiv?

Bare lurer litt[8|]

Det finnes jo mange forskjellige! Men den eneste proteinshaken jeg liker er whey tech fra www.proteinfabrikken.no. Noen helsekost butikker har den også, f.eks sunkost og life. 1 kg koster 399 kroner. Sjokoladesmaken er best, jordbær smaker pjuk (syns jeg da) [:D]

ORIGINAL: Bekkiz83

Det finnes jo mange forskjellige! Men den eneste proteinshaken jeg liker er whey tech fra www.proteinfabrikken.no. Noen helsekost butikker har den også, f.eks sunkost og life. 1 kg koster 399 kroner. Sjokoladesmaken er best, jordbær smaker pjuk (syns jeg da) [:D]

JAAA, guri.. jeg ble "lurt" til å kjøpe jordbær, for den skulle være sååå god, med GAAAAAAAAAAAD så FÆL!!!  Trudde jeg skulle kaste opp, ble kvalm av en slurk[:'(][:'(][:'(]

Så det var bortkasta penger.....

Vet ikke om jeg tørr å kjøpe en ny, med annen smak i tilfelle de er like grusomme de å[:-][:-][:-]

ka som e bra med protein shake?

ORIGINAL: _Helene_

ORIGINAL: Bekkiz83

JAAA, guri.. jeg ble "lurt" til å kjøpe jordbær, for den skulle være sååå god, med GAAAAAAAAAAAD så FÆL!!!  Trudde jeg skulle kaste opp, ble kvalm av en slurk[:'(][:'(][:'(]

Så det var bortkasta penger.....

Vet ikke om jeg tørr å kjøpe en ny, med annen smak i tilfelle de er like grusomme de å[:-][:-][:-]

Hehe, godt det ikke er bare meg som ikke kan fordra den! [:D] Du kan jo sende en mail til proteinfabrikken å spørre om smaksprøver! Det var det jeg gjorde hvertfall før jeg kjøpte den i sjokolade! [;)]

Kan ikke svare for de her inne da, men vet at mange drikker det fordi de trener mye feks, og protein shaken hjelper kroppen til aa bygge muskler (kroppen trenger protein til det) Andre bruker det feks til aa erstatte maaltider iforbindelse med aa gaa ned i vekt. evt om man ikke far i seg nok proteiner gjennom vanlig kost saa kan man drikke en shake.

Back
Topp