Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jeg også har hatt et lite utslag en gang, men det var vanlig. Kunne være litt rusk i prøven bare så de gjorde ingenting med detJeg var hos legen idag og da fikk jeg +1 på proteiner. Legen mente at det ikke var noe å bekymre seg for og at vi skulle sjekke det igjen om to uker. Er det vanlig å ha proteiner i urinen? Hadde ikke det sist svangerskap.
Så braTror jeg også har hatt et lite utslag en gang, men det var vanlig. Kunne være litt rusk i prøven bare så de gjorde ingenting med det![]()
Jeg hadde svakt utslag på proteiner forrige sjekk hos legen, men han sa at det ikke var noe å bekymre seg over. Det kan gi falskt positiv ved f eks økt utflod sa han, og det er jo vanlig i graviditetenEr nok ikke noe å bekymre seg for
![]()
Blir kjempe letta nåSniker fra juli,jeg hadde pluss en på nesten hver urinprøve forrige svangerskaphadde litt utflod så det var nok det
![]()
Hihi. Har mine tvil om at det er årsaken herFysisk aktivitet kan også gi utslag på proteiner!
Håper det er ufarligSom oftest ved 1+ utslag på protein er det fordi kroppen har vært i bevegelse før prøven er tatt. Helt ufarlig!