Proteiner i urinen?

Mjeehs

Andre møte med forumet
Har vært en tur på sykehuset i dag (20+0) for væskepåfylling, å der fikk jeg beskjed om at jeg hadde utslag på protein i urinen (+1) men blodtrykket var greit. Eneste de de sa var at jeg ikke skulle bekymre meg, men ta det opp med jordmor neste gang jeg skulle dit.

men «dum» som jeg er finner jeg frem Google - å da kommer panikken for fult.
«svangerskapsforgiftning kan være farlig for både mor og barn»..

Jeg får skikkelig noia og er kjempe redd for at det skal utvikle seg.

flere som har vært borti dette?

Uff, skjønner at det var en skummel beskjed å få. Har ikke opplevd det selv, så kan ikke bistå så mye der. Men husk at de på sykehuset har vært borte i dette mange ganger før og skal vite hva de snakker om. Men bekymret det deg veldig ville jeg tatt kontakt med jordmor. Da får du hvertfall kontrollert oppfølging fra start :)

Uff, skjønner at det var en skummel beskjed å få. Har ikke opplevd det selv, så kan ikke bistå så mye der. Men husk at de på sykehuset har vært borte i dette mange ganger før og skal vite hva de snakker om. Men bekymret det deg veldig ville jeg tatt kontakt med jordmor. Da får du hvertfall kontrollert oppfølging fra start :)
Det er sant. Jeg tenkte å ringe henne senere i dag! Så får vi se, har fått satt opp time neste uke uansett:)

Jeg hadde det gjennom hele sist svangerskap, og har hatt utslag på to av kontrollene denne gangen også. Det er ikke farlig når det er så lite (sa de sist), men de vil følge nøye med. Man kan få utslag om man ikke er helt nyvasket også, så jeg hadde ikke vært veldig bekymret enda.

Jeg hadde det gjennom hele sist svangerskap, og har hatt utslag på to av kontrollene denne gangen også. Det er ikke farlig når det er så lite (sa de sist), men de vil følge nøye med. Man kan få utslag om man ikke er helt nyvasket også, så jeg hadde ikke vært veldig bekymret enda.
Ja ok. Så godt å høre, da skal de få lov til å sjekke ofte for min del
Men skal prøve å holde meg rolig til jeg har fått snakket med jordmor ☺️ Takk for svar

Back
Topp