Etterlengtetspire
Blir kjent med forumet
Noen med protein s mangel som har vært på første kontroll på sykehus? Hva skjer på den kontrollen? Gruer meg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg harVar bare koselig! Ul og fikk resept på sprøyter
Time 1 februar!Jeg skal inn mandag 25.1. Husker ikke fra sist hva som blir tatt opp. Når skal du?
Vet ikke om jeg må ha noe sprøyter eller noe! Er første svangerskapet så det er vel en sjekk for å se om jeg skal trenge noe ekstra! Håper jeg slipper sprøyterJeg harVar bare koselig! Ul og fikk resept på sprøyter
På meg sjekket de ikke noe mer, hverken med Nr 1, 2, eller 3. Sprøyter var dessverre en selvfølge.. Gråt så snørr og tårer spruta, men hjalp lite.. Kan jo hende det er annerledes ned degVet ikke om jeg må ha noe sprøyter eller noe! Er første svangerskapet så det er vel en sjekk for å se om jeg skal trenge noe ekstra! Håper jeg slipper sprøyter![]()
ÆsjPå meg sjekket de ikke noe mer, hverken med Nr 1, 2, eller 3. Sprøyter var dessverre en selvfølge.. Gråt så snørr og tårer spruta, men hjalp lite.. Kan jo hende det er annerledes ned deg![]()
Ikke jeg heller.. Har utsatt det hele kvelden nå, men nå pusser sambo tenner, så da er det vel bare å dra pleddet over hodet og gjennomføreÆsjliker ikke sprøyter, men man blir vel vandt til det og! Alt for at alt skal gå bra :kr)