Protein s mangel

Jeg skal inn mandag 25.1. Husker ikke fra sist hva som blir tatt opp. Når skal du?

Jeg har :) Var bare koselig! Ul og fikk resept på sprøyter

Nei :) Ble det første gangen, men har bare fått den samme de to siste svangerskapene.

Vet ikke om jeg må ha noe sprøyter eller noe! Er første svangerskapet så det er vel en sjekk for å se om jeg skal trenge noe ekstra! Håper jeg slipper sprøyter :D
På meg sjekket de ikke noe mer, hverken med Nr 1, 2, eller 3. Sprøyter var dessverre en selvfølge.. Gråt så snørr og tårer spruta, men hjalp lite.. Kan jo hende det er annerledes ned deg :)

På meg sjekket de ikke noe mer, hverken med Nr 1, 2, eller 3. Sprøyter var dessverre en selvfølge.. Gråt så snørr og tårer spruta, men hjalp lite.. Kan jo hende det er annerledes ned deg :)
Æsj :) liker ikke sprøyter, men man blir vel vandt til det og! Alt for at alt skal gå bra :kr)

Æsj :) liker ikke sprøyter, men man blir vel vandt til det og! Alt for at alt skal gå bra :kr)
Ikke jeg heller.. Har utsatt det hele kvelden nå, men nå pusser sambo tenner, så da er det vel bare å dra pleddet over hodet og gjennomføre :)

Back
Topp