Protein i urinen

Sep2018

Glad i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Septemberhjertene 2018
Hei! Er det noen her som har hatt protein i urinen? Fikk påvist det idag, 2+ og lurer på om dette er noe som kan utvikle seg videre til svangerskapsforgiftning. Har hatt hodepine i 3 uker, ikke sånn intens, men konstant. Fått beskjed om å drikke mer å se det ann. Blodtrykket er kjempefint og er ikke hoven (litt på kveldene bare pga varmen). Hvilke erfaringer har dere med dette? :)

Hadde det samme sist. Fikk beskjed av legen at det er vanlig nå som det er så varmt og om å drikke mer. Burde følges med uansett :)

Jeg har protein i urin 3+ sammen med høyt blodtrykk og er innelagt på sykehuset pga svangerskapsforgiftning. Hodepine som sitter i pannen skal man være obs på, smerter i høyre siden ved ribbeinet og kvalme/oppkast. Det er hvert fall det jeg har fått beskjed om å melde fra om. Nå er jeg tvillinggravid så de er litt ekstra påpasselig her.

Forrige svangerskap hadde jeg protein i urin. Men var også full av vann. Blodtrykket begynte pgså å stige, så var svangerskapsforgiftning. Jeg ble satt igang, men det var på termin.

Back
Topp