Protein i urin?

babyi2013

Flørter med forumet
Våknet i dag med et forferdelig hovent ansikt, fikk nesten ikke opp øynene og leppene var veldig hovne. Tok hjemmetest på urin bare for å se og det var 2+ på leukocytter og 1+ på protein iallefall, fikk ikke helt til å lese av hvilken farge den tilhørte, men var iallefall farget. Og det var ikke morgenurin. Det jeg lurer på da om det er vanlig å utslag på protein? Så jeg ikke trenger å ringe lege :-)

Tror du burde ta kontakt med legen. For sikkerhetens skyld.. :confused005 Høres ikke bra ut,hvis du har fått ansiktet ditt hovent,og hadde problemer med å åpne øynene.

Våknet i dag med et forferdelig hovent ansikt, fikk nesten ikke opp øynene og leppene var veldig hovne. Tok hjemmetest på urin bare for å se og det var 2+ på leukocytter og 1+ på protein iallefall, fikk ikke helt til å lese av hvilken farge den tilhørte, men var iallefall farget. Og det var ikke morgenurin. Det jeg lurer på da om det er vanlig å utslag på protein? Så jeg ikke trenger å ringe lege :)
Sorry... feil forum

Våknet i dag med et forferdelig hovent ansikt, fikk nesten ikke opp øynene og leppene var veldig hovne. Tok hjemmetest på urin bare for å se og det var 2+ på leukocytter og 1+ på protein iallefall, fikk ikke helt til å lese av hvilken farge den tilhørte, men var iallefall farget. Og det var ikke morgenurin. Det jeg lurer på da om det er vanlig å utslag på protein? Så jeg ikke trenger å ringe lege :)

Jeg ville tatt en tur til lege, det kan være noe som gjør at du får utslag.. :) bedre å ringe en gang for mye! :)

Men, hjemmetest? Finnes det?

Skal til jordmor imorgen, så jeg venter til da hvis det ikke skull skje noe mer utover dagen .. Ja kjøper hjemmetest på apoteket, 3 strips i en pakke :-)

Jeg har hatt +1 på protein frem og tilbake i sv.skapet. Han sa det ikke hadde noe å si.. Men om du har mye vann, så kan det jo være sv.forgiftning.

Jeg har også hatt både +1 og +2 på protein. Noe de kaller for "negativ".. Altså at det ikke er noe å pirke på.. Men når det kommer i kombinasjon med andre ting så er det nok annerledes! Bra du skal til jordmor da :)

-- tasting fra mobil --

jeg hadde nok ringt legen, bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite :) lykke til

Alt i orden hos jordmor i dag, fint blodtrykk :-) så er nok bare mye vann her.

Bra at alt var fint.

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp