Prostafen

Lykketreff

Gift med forumet
Hva slags bivirkninger har dere? Jeg er trøtt, og har plutselig veldig dårlig balanse. Faller og går på ting. I tillegg er jeg veldig svimmel. Er fortsatt litt kvalm, men holder maten nede så det er jo bra :) hadde bare lyst til å høre om andre reagerer likt som meg :)

Jeg er svimmel og trøtt uten å ta det jeg... men har kanskje med litt for lite søvn å gjøre og ikke bare med selve graviditeten..

Ekstrem trøtt, og det tar ikke kvalmen helt bort. Men det hjalp siden jeg plutselig hadde går veldig mye med i vekt, og trengte å spise litt igjen

Jeg brukte postafen og var egentlig bare trøtt. Men på grunn av at jeg ammer så måtte jeg bytte til phanegran, og den blir jeg skikkelig dårlig av.

Jeg brukte postafen og var egentlig bare trøtt. Men på grunn av at jeg ammer så måtte jeg bytte til phanegran, og den blir jeg skikkelig dårlig av.
Jeg å har brukt phenergan en del. . Syns den tok kvalmen;men blei veeeeldig trøtt og sliten av den...sykemeldt pga denne medisinen;men MYE bedre å være trøtt enn kvalm....Just saying. . .

Jeg å har brukt phenergan en del. . Syns den tok kvalmen;men blei veeeeldig trøtt og sliten av den...sykemeldt pga denne medisinen;men MYE bedre å være trøtt enn kvalm....Just saying. . .

Med en ettåring som ikke går i barnehage, og faren på havet, samt eksamenstid, så er det for meg bedre å være kvalm en trøtt og slapp

Med en ettåring som ikke går i barnehage, og faren på havet, samt eksamenstid, så er det for meg bedre å være kvalm en trøtt og slapp
Skjønner litt hva du mener. Ettåringen min er syk, og da jeg var kvalm klarte jeg å bære ham mellom slagene, mens nå tør jeg ofte ikke fordi jeg er svimmel og faller og går på ting :/ likevel tror jeg dette er bedre i mitt tilfelle :) håper kvalmen og trøtthet forsvinner for oss alle sammen snart :)

Det er smak og behag:) en kjenner selv hva som er rett for en:) for meg var det rett å heller være trøtt og slapp...da kunne jeg leke med dattera;) kvalm så er jeg fullstendig udugelig!

Back
Topp