Prosjekt vugge er i boks! *bilder*

OH RLY?

Forumet er livet
Hei! Kjøpte ei vugge av ei jeg vet av, her er bilde av vuggen når den sto hjemme hos dem:

Og sånn ser den ut nå:

Det er flere bilder og mer detaljer på bloggen for de som har lyst å se mer på http://vakreverden.blogspot.com

Blei ganske så fornøyd selv, nå MÅ tiden gå fortere framover asså!!!

ja det er faktisk dørknotter fra Åhlens [8D] tenkte egentlig på slike kongleformede i glass, men fant fort ut at det var finere med små runde! Sambo borret hull i vugga og så limte vi de på. Litt upraktisk hvis neste barn som skal ligge i den er gutt da siden det er rosa prikker, men det får gå!

ett strøk grunning med kvistlakk i, og tre tynne lag med Lady hvit basemaling, så her er det helt hvitt som gjelder[:D]

ååå så koselig,den ble kjempe fin bare et lite nurk som mangler nå[:)]

ORIGINAL: moskata

ååå så koselig,den ble kjempe fin bare et lite nurk som mangler nå[:)]
ja nå er det bare å vente!

var innom ikea i dag og kjøpte ny garderobe siden kommoden til storesøster er stappe full allerede...de skal dele rom nemlig om et halvårs tid! så nå er vi så godt som i boks med alt, kjempedigg!

kjempe fin!!! [:)]
Vi skal nok få vugge av mamma og pappa til vår lille knøtt som kommer i november.
Men han som lager de, leverer trekvitt. Så vi vurderer å male...brukte du vanlig pensel bare? mye arbeid?

ORIGINAL: werana

Vi skal nok få vugge av mamma og pappa til vår lille knøtt som kommer i november.
Men han som lager de, leverer trekvitt. Så vi vurderer å male...brukte du vanlig pensel bare? mye arbeid?

det var 4 timers tørketid før den var overmalbar da så når man tenker 4 lag maling inkl grunninga med kvistlakk i. brukte to dager da jeg ikke starta å male før utpå dagen den første dagen. synes det gikk relativt fint jeg, ikke mye arbeid i grunn, kansje 30min pr gang jeg mala. brukte en pensel laget for å få fin og blank overflate og brukte lite maling pr gang jeg malte for å hindre renner. kunne sikkert brukt vanlig pensel og.

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

ORIGINAL: werana

det var 4 timers tørketid før den var overmalbar da så når man tenker 4 lag maling inkl grunninga med kvistlakk i. brukte to dager da jeg ikke starta å male før utpå dagen den første dagen. synes det gikk relativt fint jeg, ikke mye arbeid i grunn, kansje 30min pr gang jeg mala. brukte en pensel laget for å få fin og blank overflate og brukte lite maling pr gang jeg malte for å hindre renner. kunne sikkert brukt vanlig pensel og.

hvilken maling brukte du da?
Du malte den ferdig montert??

Back
Topp