Prosjekt vaskerom m/ bilde

Juli <3

Forelsket i forumet
Vi skal pusse opp vaskerommet, ser grusomt ut i dag! Skal brukes som kombinert vaskerom/ grovinngang. Må derfor ha litt garderobeløsninger i tillegg til vaskemaskin. Skal også ha fryseboks her, så rommet kunne med fordel vært større! Tenker meg fliser på gulv og tak , og en bekeplate på ene siden med vaskemaskin under + noen underskap. Dere som har det, hvor kjøper dere benkeplate og skap? Er det kjøkkenskap dere bruker? Har dere noen tips til hvordan jeg kan få dette til å bli et funksjonelt. men likevel lekkert vaskerom blir jeg veldig glad for tips [:)]

e

e

Som dere ser trenger dette rommet sårt en makeover!!!

Her er vårt vaskerom. Veldig kjekt med plass til diverse og en benkeplate til å legge sammen klær. Har et høyskap på andre siden, kort siden som jeg har vaske saker etc i!
Vi har kjøpt alt på IKEA. Har fliser på gulvet så veldig enkelt å holde det rent! Hvis du trenger mer høyskap til klær etc kan du jo mindre benk med skap under og ha høyskap på halvparten f.eks i steden!

ORIGINAL: ~Milla~

Her er vårt vaskerom. Veldig kjekt med plass til diverse og en benkeplate til å legge sammen klær. Har et høyskap på andre siden, kort siden som jeg har vaske saker etc i!
Vi har kjøpt alt på IKEA. Har fliser på gulvet så veldig enkelt å holde det rent! Hvis du trenger mer høyskap til klær etc kan du jo mindre benk med skap under og ha høyskap på halvparten f.eks i steden!

Kjempefint vaskerom Milla. Takk for at du la inn bilde [:)] Dette var veldig nært opptil det jeg hadde sett for meg!! Er det sort benkeplate, husker du navnet på denne? Hva heter innredningen?

Enda et spørsmaål - vet du hvor mange cm med innredning det er på den veggen med vaskemaskina?

ORIGINAL: Lisbeth!

Enda et spørsmaål - vet du hvor mange cm med innredning det er på den veggen med vaskemaskina?

Tror den er 210 cm ca, men kan måle etterpå[:)]
Benkeplaten er ikke helt sort, men slik stein aktig. Men husker så klart ikke hva den heter, men kan høre med sambo etterpå![:)] Er litt usikker på dørene også faktisk, men det var den nest billigste på IKEA ihvertfall[:)] sjekke det etterpå også jeg[:)]

Dytter [:)]

Ved støvsugeren er det dør ut til gangen. Innerst ser du et høyskap også er det 3 skap over benken. Under benken er det tørketrommel og vaskemaskin, vedsiden av en liten fryser (ønsker meg fryseskap) og en vask. Derifra er det dør inn til kjøkkenet.

Takk for at du viste fremm vaskerommet ditt :)

Back
Topp