Prosjekt til den lille

Oj, så fin ❤️ har du oppskrift på denne? :)
Prøvde å sende bilder av "mønstrene" jeg tegnet på mld, men fikk det ikke til:)
ImageUploadedByBV Forum1463396778.623818.jpgImageUploadedByBV Forum1463396792.189856.jpgImageUploadedByBV Forum1463396805.809256.jpgImageUploadedByBV Forum1463396825.110577.jpg
Bakgrunnen skyen ligger på så er hver celle 1cm. Stoffet er filt, 2 tråder dmc for å sy de sammen og vanlig bamse stuffing i selve ballongen og skyen:)

Sååå fint❤️
Her lager eg fotoalbum til den lille i magen fra gravidtiden og det første leveåret, alt fra de første positive testene, ultralydbilder, ting og tang som han skal få, rommet hans..osv. som han skal få når han blir større❤️ e så kjekt å kunne se tilbake på når en blir større :)
(har også laget et slikt album til storesøster❤️)

Sååå fint❤️
Her lager eg fotoalbum til den lille i magen fra gravidtiden og det første leveåret, alt fra de første positive testene, ultralydbilder, ting og tang som han skal få, rommet hans..osv. som han skal få når han blir større❤️ e så kjekt å kunne se tilbake på når en blir større :)
(har også laget et slikt album til storesøster❤️)
Åh...så kjekt! Hadde lyst til å lage sånn jeg og, men ikke kommet så langt. Får se hva det blir ila sommeren. Finner liksom ikke en bok jeg liker på bokhandleren :p

Utrolig fint! Har gått og tenkt på å lage uro selv, men uroene jeg har sett hittil har enten krevd for mye forskjellig materiale eller krevd en artistisk evne langt over den jeg sitter med.. Tror jammen det blir noe slikt jeg prøver meg på! Har du puttet noe inn i ballongene siden de så så fluffy ut? Ser ut som det er plassert en lyspære inni der :)

Utrolig fint! Har gått og tenkt på å lage uro selv, men uroene jeg har sett hittil har enten krevd for mye forskjellig materiale eller krevd en artistisk evne langt over den jeg sitter med.. Tror jammen det blir noe slikt jeg prøver meg på! Har du puttet noe inn i ballongene siden de så så fluffy ut? Ser ut som det er plassert en lyspære inni der :)
Hehe...ingen lyspære, men helt enkel fyllevatt som en bruker til teddybjørner osv :) Du har i så mye du ønsker. Mine er kanskje 2cm på det tykkeste:p

Jeg strikker, det går saaaakte for plutselig så fikk jeg strikking langt oppi halsen, så nå tenker jeg på alle de fine plaggene jeg ønsker og strikke i steden :p lyst og prøve og sy et babynest og, men kanskje litt for avansert? :)

Åh...så kjekt! Hadde lyst til å lage sånn jeg og, men ikke kommet så langt. Får se hva det blir ila sommeren. Finner liksom ikke en bok jeg liker på bokhandleren :p
Eg lager de på pcen, bruker elitefoto(e bare de eg alltid har brukt, e veldig fornøyd me de), da kan eg jobbe me albumet når eg føler for det, og uansett kor eg e :):)

Jeg strikker, det går saaaakte for plutselig så fikk jeg strikking langt oppi halsen, så nå tenker jeg på alle de fine plaggene jeg ønsker og strikke i steden :p lyst og prøve og sy et babynest og, men kanskje litt for avansert? :)
Hehe...ser den:p Ser der er mange som syr Babynest, så det er jo "bare" å prøve? :)

Babynest er ikke sånn helt uoverkommelig vanskelig syns jeg, men det er kanskje en fordel å ha sydd litt på maskin først, og ha prøvd å sy etter mønster. That said, så sydde jeg dåpskjole til førstemann som omtrent det aller første plagget ever.

Stoff og stil har mønster som jeg syns var greit å følge. Kjør på sier jeg, og spør om råd her inne eller av sykyndige venner når du står fast :-)

Back
Topp