Prosjekt: sove hele natta

MariaKA

Elsker forumet
Siden Elizabeth er oppe HELE tiden om natta, og jeg derfor har litt underskudd på søvn, har jeg og mannen blitt enige om at jeg skal få sove på gjesterommet i natt og at han skal ta henne hele natta. Så nå står det 400 ml morsmelk i kjøleskapet klar til natta, og gjestesenga er redd opp. Håper dette går!

Åh, heldige deg! Håper du får sove supergodt!

Hadde jeg vært deg hadde jeg lagt meg nå! [:D]

Lykke til[:D] Håper ALLE får sove[;)]

Hvor mange ganger er hun oppe da? Og hvor lenge? Hadde det sånn vi å, men har blitt noe bedre synes jeg..
Her våkner minsten 3-4 ganger mellom kl. 19.00 og kl 0800, men det er vel ikke mye egentlig. Så sovner han med en gang han har fått mat også, så da bør jeg vel være fornøyd[:)]

Så deilig! [:D]

SÅnn skal vi og i natt [8D] Gjestesenga er redd opp her og, og flaskene står klare på rad og rekke i kjøleskapet [:D]

ORIGINAL: Sweetheart85

Hvor mange ganger er hun oppe da? Og hvor lenge? Hadde det sånn vi å, men har blitt noe bedre synes jeg..
Her våkner minsten 3-4 ganger mellom kl. 19.00 og kl 0800, men det er vel ikke mye egentlig. Så sovner han med en gang han har fått mat også, så da bør jeg vel være fornøyd[:)]

hun er oppe hver andre time hele natta igjennom... hun skal jo bare ha mat og sovner igjen, så det er jo ikke no problem,men trenger bare å hvile ut skikkelig=)

ORIGINAL: *septemberbaby*

her var mini oppe hver 2 time for mating den siste tida, + morningen startet 05.00... sliiiten mamma... igår hadde jeg et par teskjeer grøtpulver opi flaska t kvelden ( får alltid flaske med mm på kveden, ammer ellers ) og han sov jammen me 9 timer i strekk før mat... la seg 08.00, våknet 05.00 for mat og sov til halv 8-:P jeg var nesten FOr uthvilt:P

tok samme oppskrift idag, blir spennende å se hvor lenge han sover inatt.P

Bra det funket da. Her får hun full posjon grøt +en hel pupp kl halv åtte, og 40-80 ml velling på senga, men skal fremdeles ha mat hele tida...

kos deg masse med en god natts søvn! Det fortjener du! [:D][:D][:D]

Høres deilig ut - det fortjener du!
Kos deg med nattesøvnen din! [:D]

Krysser fingrene for at det funker snuppa.. Her gir jeg flaske med MM og pupper på kvelden.. Funker kjempe bra.. TRor rett og slett jeg ikke klare å få nok fort nok på kvelden for han.. så sover han ni timer, så er verdt litt kaving med pumping.. OG samtidig fryser jeg nå 150 ml hver dag.. [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Najja

Fortjent! Håper det går greit med Elizabeth og pappan i natt, og at du dermed for en god, lang natts søvn[:)]

Hvordan har natta gått?! [:D]

Hvordan gikk det?

Du sover enda kanskje [;)]

Hadde trengt en hel natts søvne jeg også. Her er lillemann oppe hver time til annen hver fra han legger seg kl. 19.00. Men han sovner ikke igjen etter pupp, men holder det gjerne gående. Burde egentlig bare legge alt på hylla og sove på dagtid når han sover, men klarer ikke det heller [&:]

Det har gått kjempebra! Ble selvfølgelig en storkrangel i huset før kvelds i går, så hang ved en tynn trå den sovinga, men vi fiksa det og jeg sov på gjesterommet. ørepropper i, og våkna bare et par ganger, men fordi jeg frøs eller var for varm, også var det nok søvn klokka ni. da hadde jeg sovet omtrent sammenhengende fra tolv til ni, ufattelig deilig. OG Elizabeth hadde bare krevd mat to ganger i natt... kanskje hun er litt påvirka av å ha meg i nærheten. men hun fikk uansett i seg 400 ml i løpet av natta, den storspiseren...

Rimelig brystspreng når jeg våkna da, så fikk pumpa og amma henne, så nå har jeg 250 ml stående på soverommet... skal gå å fryse det ned snart.

Dette anbefales VIRKELIG jenter.

og i dag skal mannen ta med seg Elizabeth på kafe så jeg får fiksa litt greier som jeg har utsatt og utsatt. skikkelig snillt altså!

Næææhhh så deilig! Luksus dag i dag du!!! [:D] Ørepropper var lurt![:D] Jeg hørte jo hver gang hun våkna for mat, og er jo så styr med flaska da - føles som evigheter før hun fikk mat, går kjappere å dytte puppen inn [&:][8D]

Trodde og jeg skulle få pumpe ut mye btw, menne neiiiii da...... rare puppene mine altså [>:] Men men, hu puppa så pumpe jeg 100 tror jeg, men var ikke tomt men det bare slutta... irriterende...

Back
Topp