prosjekt på gang..

*lilleprinsesse*

Betatt av forumet
Elsker og strikke og hekle, ja generelt håndarbeid egentlig.. Greier ikke å dy meg når det gjelder lille i magen heller, må jo hekle/strikke noe [:D]
var å kjøpte meg garn i går, og er i full gang med å hekle et teppe til den lille i magen som jeg kan ta med på sykehuset [:)] blir ca 1*1 m tenker jeg [:)]

Flere som har slike prosjekter på gang? [:)]

Må bare fortelle om i går,.. fikk ett kjempe koslig bilde av mamman min på tlf.. hun hadde vært og kjøpt ett grønt helseteppe, en bamse og vaskekluter.. utrolig koselig[:D] (får ikke til å legge inn fler enn ett bilde om gangen, så får ikke vist bildet [>:] )

Det der blir kjempefint da!!
Er nydelig med slike heklede tepper.
Flink er du!

Selv har jeg fått strikkedilla, men jeg kan kun strikke fram og tilbake da [8D]
Så akurat nå holder jeg på med et vognteppe i fargene eggehvitt,brunt,grått og beige. Skalforhåpentligvis få heklet en kant rundt det til slutt...om noen kan lære meg og hekle [8D]
Og så har jeg bestillt meg garn til og strikke Mor signe's helseteppe fra nøstebarna

mor signes helseteppe er jo kjempe søte da[:D]

er liksom litt annet å strikke småting til den lille enn til seg selv iallefall.. blir mer spennende [:)]

må nesten vise hva jeg fikk også[:D]

(ja, hun er bombsikker på at det blir en gutt[;)] ) hehe..

flink du var til å strikke!! (elelr hekle)
Jeg kan bare strikke rett fram jeg.. også kan jeg egentlig vrang og, men jeg husker det ikke! Hvis noen viser det til meg en gang så husker jeg det nok igjen! :)

så kosli da[:D] synes det er så utrolig søtt med strikkede babyplagg også, så har lagt inn bestilling på det både hos svigermor å mamma[;)] hehe..

ORIGINAL: ragnarekkverk

ORIGINAL: Hullihodet

Det der blir kjempefint da!!
Er nydelig med slike heklede tepper.
Flink er du!

Selv har jeg fått strikkedilla, men jeg kan kun strikke fram og tilbake da [8D]
Så akurat nå holder jeg på med et vognteppe i fargene eggehvitt,brunt,grått og beige. Skalforhåpentligvis få heklet en kant rundt det til slutt...om noen kan lære meg og hekle [8D]
Og så har jeg bestillt meg garn til og strikke Mor signe's helseteppe fra nøstebarna

Du kan ta bussen hit når du er ferdig å strikke så kan jeg lære deg å hekle kant rundt:) Det er ikke vanskelig:)

Åh, ja det kan jeg gjøre!!! [:D]

Back
Topp