Prosjekt mot sommeren??

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Har dere noen spennende prosjekter på gang?? Da tenker jeg på hva som helst igrunn :p
Vi skal bygge på huset. Og gubben skal gjøre det meste selv. Så jeg blir ikke å de han særlig i perioder. Håper inderlig på fint vær i vår/sommer siden jeg blir å ha ungene mye alene så han får gjort mest mulig. Han er allerede begynt med planering og rørlegging i hagen. Han har ikke tid til middag engang :p

Har dere noen spennende prosjekter på gang?? Da tenker jeg på hva som helst igrunn :p
Vi skal bygge på huset. Og gubben skal gjøre det meste selv. Så jeg blir ikke å de han særlig i perioder. Håper inderlig på fint vær i vår/sommer siden jeg blir å ha ungene mye alene så han får gjort mest mulig. Han er allerede begynt med planering og rørlegging i hagen. Han har ikke tid til middag engang :p

Heldig som eier noe selv. Vi har enda ikke kommet oss inn på boligmarkedet og blir nok en stund til enda. Men planer til sommern er å finne seg en ny og litt større leilighet. Kanskje flyttere nærmere byen, siden vi bor nesten 1 time unna nå. Men gleder meg veldig til å kan eie noe eget og starte prosjekter med huse og utområdet. Ser så koselig ut og holde på og lage det slik man ønsker selv. :)

Prosjekt her blir å lage uteområdet, vi har nytt hus og hagen vår består av jord, gjørme og stein enda.... :) Har lyst å gjøre masse, men pengene stopper oss litt noen år til...

Heldig som eier noe selv. Vi har enda ikke kommet oss inn på boligmarkedet og blir nok en stund til enda. Men planer til sommern er å finne seg en ny og litt større leilighet. Kanskje flyttere nærmere byen, siden vi bor nesten 1 time unna nå. Men gleder meg veldig til å kan eie noe eget og starte prosjekter med huse og utområdet. Ser så koselig ut og holde på og lage det slik man ønsker selv. :)
Ja. Var flaks som gjorde at vi ble huseiere. Hadde leid huset i 4 år da husverten lurte på om vi ville kjøpe :) fikk d rimelig også så vi kunne ta høyere lån for å kunne pusse opp fra topp til tå. Er veldig gammelt hus, men veldig bra når det er etterisolert og byttet kledning og vinduer. Nå mangler minste ordentlig rom(og event babyen) og vi trenger en do til. Pluss vi skal bygge ordentlig bad og vaskerom. DET gleder jeg meg aller mest til :p

Prosjekt her blir å lage uteområdet, vi har nytt hus og hagen vår består av jord, gjørme og stein enda.... :) Har lyst å gjøre masse, men pengene stopper oss litt noen år til...
Hage ja. Er så koselig å få ordnet litt. Ser bare ut som en slagmark rundt hos oss. Får ta det på sikt :p

Skal pusse opp gjeste/barnerommet og legge nye gulv i leiligheten her[emoji4] Elsker sånne prosjekter så det skjer alltid noe her hjemme[emoji23] Drømmer om å pusse opp badet en vakker dag, men jeg må spare en del før det kan skje!

Oppussing her også :) Vi kjøpte oss hus i fjor sommer med myyyye panel. Det meste er malt nå, men vi skal papetsere litt, masse masse listing, pusse opp trappa pluss divere prosjekter utendørs også :) Ellers har jeg en god del syprosjekt planlagt :)

Har bodd i opppussing siste året basicly, men no fekk gubben akutt brottom med å ville ta vaskerommet (som han ville utsette lenge) sånn at det blir klart så vi kan slappe av siste tre mnd før fødsel ;)
Ellers så er det prosjekt hage og altan som skal prioriteres og... ja, og på sikt ordne te et skikkelig barnerom ☺️

Huff ja, en hel haug:gen045
Må ordne barnerom til yngstemann på 10 mnd, bygge nytt inngangsparti, skifte ut gjerdet rundt huset, rydde loftstua som er lagerrom akkurat nå, male terrasse og grave opp gamle blomsterbed i Hagen...vi hadde også planlagt oppussing av stua,men d får vente til neste sommer.:dance018

Tenkte å forsøke meg mer på planting av diverse grønnsaker :) så for meg agurk og gulrøtter i år. :)

Tenkte å forsøke meg mer på planting av diverse grønnsaker :) så for meg agurk og gulrøtter i år. :)
Det er såå koselig! Vi har plantet masse ute i drivhuset vårt og nå har det begynt å komme masse fine spirer! :)

Det er såå koselig! Vi har plantet masse ute i drivhuset vårt og nå har det begynt å komme masse fine spirer! :)
Oi oi [emoji1] det er så koselig med drivhus. Ønsker meg det selv, men vet ikke helt hvor jeg skulle hatt det [emoji28]
Koselig når det spirer og gror. Hva har dere plantet da? :)

Ikke veldig store planene, mye jobbing mot sommeren. Men tenkte og fikse litt utenfor her, har sånne platteng stein greier utenfor og det er har kommet så mye ugress mellom de som må fjernes. Og plante selvfølgelig

Samme her! Vi har akkurat begynt med terrasse, og så skal vi snart begynne å så gress [emoji16][emoji16] Gleder meg til vi kan grille i hagen til sommeren [emoji16]

Vi skal også lage en tavlevegg bak TV-møbelet [emoji16]

Avhenger litt av banken, men;
1. Etterisolere gulv! :whacky011
2. Bygge ut veranda
3. Bytte kjøkken
4. Pusse opp gang
5. Custom bygge stueseksjon
6. Male soverom
7. Male loftstue :grumpy:

Oi oi [emoji1] det er så koselig med drivhus. Ønsker meg det selv, men vet ikke helt hvor jeg skulle hatt det [emoji28]
Koselig når det spirer og gror. Hva har dere plantet da? :)
Vi var heldige at der allerede var lysthus/drivhus på det huset vi kjøpte :) Vi har plantet jordbær, agurk, gulrot, tomat, paprika og diverse urter :) Det har skjedd ganske mye bare på de to ukene siden vi plantet faktisk. Hat vært nydelig vær

I fjor sommer malte vi hele huset utvendig, malte hovedsoverommet og pusset opp badet nede. I andre etasje er det allerede pusset opp, så nå må vi starte i første etasje. Stue, gang og kjøkken! Har allerede begynt å planlegge kjøkkenet og det er såå gøy :smiley-bounce022

Vi skal bygge gjerde i sommer, blir deilig å få litt inngjerdet rundt huset så det er lettere å slippe minstemann i hagen :) så har jeg lyst til å plante litt.
Gjerdet må males. Og terrassen skulle hatt seg en ny runde med beis.

Vi var heldige at der allerede var lysthus/drivhus på det huset vi kjøpte :) Vi har plantet jordbær, agurk, gulrot, tomat, paprika og diverse urter :) Det har skjedd ganske mye bare på de to ukene siden vi plantet faktisk. Hat vært nydelig vær
Heldige [emoji4]
Tøft :D du får legge ved et bilde etterhvert som det gror seg større [emoji108] så moro.

Back
Topp