Prosjekt milf

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Da er det 6 mnd siden vårt første barn kom til verden og med et svangerskap som ble tungt, både i vekt og ellers, er jeg veldig klar for å få kroppen tilbake! Nesten skremmende å skrive, men jeg gikk opp hele 33kg i svangerskapet. Hadde voldsomt med vann i kroppen og etter to uker hadde jeg gått ned 15 kg. Nå er det kampen om resten som ikke var vann og gjerne litt ekstra som skal starte.

Slankekrigen her inne kjennes supermotiverende og det er fint å prate med andre som jobber mot det samme :) Vekta i dag sa at jeg så langt har gått ned 22kg siden fødsel. Høres mye ut, men har fortsatt en lang vei å gå :)

Tidligere har jeg hatt stor suksess med Ketolyse som er en ketogen lavkarbodiett og har nå startet med det igjen. Begynte med keto på mandag og har allerede gått ned litt over 2 kg, det er jeg veldig fornøyd med! Sukkersuget har så langt ikke vært det verste, så lenge jeg passer på å spise nok fett. Har en boks med pecannøtter stående og det hjelper på når jeg er litt fysen. Vi får se hvor flink jeg blir til å oppdatere her, men vi tar det litt og litt. Motivert er jeg i alle fall :D
 
Da var det veiedag på Slankekrigen og jeg har gått ned 2,2kg :) Er veldig fornøyd med det og en pangstart gir alltid ekstra motivasjon! Sist helg ble jo bare tull med kake og alt mulig, så skikkelig start for meg var egentlig mandag. Nå er det meldt litt møkkavær fremover så vi får se hvor mange trilleturer det blir, med en liten som protesterer hver eneste tur er dørstokkmila for å gå ut i regnet litt lang..

Kjøpte litt forskjellige fete oster her om dagen, herregud som jeg elsker å kunne fråtse i ost :p Tenkte å lage noen mandelkjeks også, de er så gode til ost og fattige på karbohydrater.

I kveld blir det tacosalat og jeg gleder meg! Bruker alltid å se litt på vekta på lørdagen etter tacosalat på fredagen (vi spiser alltid taco på fredager). Er vel fint med både avokado, rømme og ost sammen med kjøtt og salat sånn lavkarbomessig ;)
 
Skikkelig lørdagskos i dag med ostefylt kyllingfilet surret i serranoskinke, sellerirotpure, stekt asparges og tomater.

82BCD9C3-00AA-4278-9605-C24142C516F0.jpeg

Med sånne middager føles det veldig greit å være på lavkarbokjøret igjen :D
 
I dag er det en uke siden jeg startet på lavkarbo for fullt igjen og vekta går stadig nedover :) Selv om det fortsatt er mye å få bort så begynner det å vise i ansiktet, noe jeg er veldig glad for. Hater det trillrunde ansiktet jeg får når jeg har noen kilo for mye.. I dag blir det «pasta» av squash til middag, noe mannen er veldig glad i. Selv om han ikke er på slankern som meg så syns han det er spennende med all den nye maten :)
 
Da var det veiedag for uke 2 i Slankekrigen og har gått ned 1,6kg denne uken. Sier meg godt fornøyd med det :) Er så godt at det endelig har løsnet og ikke bare går i rykk og napp!
 
Hipp hurra! Vant immunitet på Slankekrigen i går :gen014

Vekta i dag viste 300g ned, så det lover godt for neste uke også :) Er så utrolig godt å se at kostholdet nå faktisk fungerer, og føler meg veldig opplagt for tiden også. Neste helg er det bryllup så da blir det en cheat day, men ellers skal jeg fortsette å være flink.

Den siste tiden før jeg startet med lavkarbo igjen har både jeg og mannen vært så matleie, så det er fint å prøve litt nye oppskrifter nå :)
 
Back
Topp