Prosjekt E.A,S.Y rutine !

tuslerusle

Glad i forumet
Tenkte faa Ayla paa denne rutinen, som det er naa faar jeg ikke gjort noen ting, utganskpunktet er en puppegal baby som legger seg i min seng, med meg, om kvelden :p

Rutinen ser slik ut :

8;00 staa opp for dagen og spise
8:30 aktiviteter ( se paa veggtapet, tygge bamser, osv )
9:30 Sove 1 1/2 time
EGEN TID JIPPI
11; spise
11:30 aktivitet
12:30 sove 1  1/2 time
14:00 spise
14:30 aktivitet
15:30 sove 1 1/2 time
17;00 spise
18;00-19;00 liten lur hvis trengs
19;00 mat, bad
19;30 sove for natten
11-12 drommespise

Skal bruke pick up pick down metoden for aa faa henne til aa sove, i dag begynnte vi litt sent, stod opp 8:30, hun har luren sin naa ( vanligvis aldri noen lur naa, tok 50 minutter faa henne sove )

la henne i vogna, om hun graat prove troste, hvis ikke stopper tar jeg henne opp, med en gang hun slutter graate ned i vogna igjen, holdt paa saann til hun sovnet av seg selv med et smil om munnen [:D] 

Hehe håper det funker![:)] 

jeg gruer meg mest til i kveld egentlig, for hun er saa vant med aa ligge med meg aa sovne med puppen, men det nytter ikke lengre, jeg faar ingen tid for meg selv! Jeg har ridd og jobbet med hest hele livet og naa har jeg begynnt ri igjen, er helt haaplost naar jeg skal ri for hun bare griner med pappan, hun vil ha pupp selv om hun ikke er sulten [:'(] Saa hvis jeg faar til rutinen er det en del uvaner som blir borte og da blir det enklere for pappan passe henne mens jeg rir [:)] Tror jeg faar mye igjen for det senere ogsaa.

Masse lykke til med rutinen [:D] Her går ting i "rutine" helt på selvstyr.. hun har rett og slett laget sin egen...

al har gaatt etter planen [:-] hun sover oppe i egen seng naa, men regner med hun vaakner og kanskje lager litt kroll da [8D]

masse lykke til, her jobber vi med sånne ting vi å, mn hun styrer soving/våkentid selv, bortsett fra på natta, for da er d natt ;) 

hun vaaknet igjen etter en halvtime, tok to timer faa henne sove igjen ! Men hun sover da [:)]

tok en time i kveld aa faa henne sove, men hun vaakner nok snart igjen kjenner jeg henne rett [:D] Ellers har vi ikke fulg rutinen saa godt id ag pga vi har vaert shoppet litt osv, men ca da [:D]

jeg er saa glad [:D] Tok som sagt en timei dag legge henne, kl 8;15 sov hun, og hun sover ennaa ! Har ikke hatt saa mye kveld for meg selv siden foer foedselen ! Haaper det fortsetter saann, kan kanskje bli et glass vin paa meg en dag snart ogsaa [8D]

Back
Topp