prosjekt bunad

plutt

Elsker forumet
VIP
hva gjør dere med amming og melke spreng når dere har bunad på... en ting å pumpe men mine patroner er fulle etter tre timer... skulle hatt noen ammeinnlegg som jeg viste holdt på det som måtte lekke... litt kjipt å få melk på bund...

noen som har en ide....[:D]

hmmm...hva med en babybleie i bh-en?[:D]

syns ser det... med mine bøtter. må ha sån som kua har jeg da. når jura blir for tunge he he.. bære sele he he fint tips for dem som har A cup

melkeoppsamlere? er det noe som heter det
ORIGINAL: *Auduns*mamma*

melkeoppsamlere?? Jeg ammet og alt som vanlig jeg, selv om jeg hadde bunad..

huff ja.. blir et strev med denne bunaden.. [&:] Men vi får nok slenge i noen ekstra ammeinnlegg [;)]

Kommer til å skifte over til annen kjole etter kirka jeg rett og slett

Det kan nok være noe...

Jeg rett og slett droppet bunaden. Tenkte det ikke var vits i å prøve den engang når jeg vet at kroppen har forandret seg en god del...;)

ga opp den til barne dåpen jeg å men prøvde den igår og den passet.. tenkte til 17 mai jeg så vi har litt tid enda og den vil da sitte finere.. Når jeg ammer så går jeg ned et halvt kilo i uka vis jeg ikke spiser godteri og vanlig mat som jeg alltid har gjort.. Så amme skal jeg i hvertfall holde en stund til.. [:D]
ORIGINAL: kristinpia84

Jeg rett og slett droppet bunaden. Tenkte det ikke var vits i å prøve den engang når jeg vet at kroppen har forandret seg en god del...;)

ORIGINAL: Nåssåbjønn

bruk bind, det har jeg måtte gjort mange ganger[8D]

hehe genialt..

Back
Topp