Prosjekt Bikinikropp 2014!

M

MaiSeptAugSkatt

Guest
Etter mange vanskelige og (unnskyld uttrykket) jævlige måneder føler jeg meg endelig klar til å sette igang med prosjekt bikinikropp igjen:)

Jeg står fortsatt midt opp i et samlivsbrudd..Noe jeg er vanvittig glad for nå.. Men ting har slitt endel på likevel med tanke på vanskelig samarbeid/praktiske ting.. Det har vært veldig vanskelig!
Men ser fremover...og ting kan hvertfall ikke bli verre enn det er:p

Nå skal jeg prøve å tenke litt mindre på alt kaoset, og heller fokusere mer på megselv!
Kroppen har forfallt noe så til de grader også...:(
De første ukene/månedene etter samlivsbruddet så raaste jeg ned ivekt.. Tror jeg var nede på 60kg i november....
Og nå er vekta like under 70kg:(... Kjenner det sliter på selvtilliten nå--- Har det ikke noe bra med megselv...At nesten ingen av buksene lenger passer er igrunn ganske pyton!!
:angry

Motivasjonen er bra heldigvis..Er faktisk igang med trening... Og det føles SÅ godt!! Det er nok kostholdet som må skjerpes!
Det går i jillian fortsatt da.. Er vel et par uker siden jeg satte skikkelig igang med trening igjen... jillian`s body revolution itillegg prøver jeg å få til noen økter på tredemølla:) Så jeg starter med det:) Så får jeg se hvordan det går fremover:)
Jeg har jo 3 barn å ta meg av, , så jobber jeg 100%, og har et svært hus å holde i orden:p Så det tar jo tid det og... Men om jeg får til noen timer trening i uka så skal jeg være veldig fornøyd:D

En annen ting som jeg bare må få skryte litt av er at jeg har slutta å røyke! Veldig vanskelig tidspungt å slutte på kanskje..siden det skjer så mye dritt i livet mitt... Men jeg er viljesterk og har jeg bestemt meg for noe så SKAL jeg få det til!
Nå er det 11 dager siden jeg slutta;) Og det rare er at det går kjempefint! Har faktisk ikke hatt noe røyksug engang! Ikke de første dagene heller... Heller ikke sist helg da jeg drakk endel vin:p Så det er jo og litt ekstra motiverende med tanke på treninga:) Veldig spent på kondisen fremover etter røykeslutten. Føler jo jeg er i god form... Men kunne nok vært bedre og:)

Målet mitt iløpet av året er å gå ned 15kg, få stramma skikkelig opp, klare 10km på under en time...heelst 55min;)... OG fullføre halvmaraton!
Så jeg har litt å jobbe med her:D


Registrerer første vekt, og tar cm-mål på mandag..Så det blir min faste veiedag:)



STARTVEKT 3.MARS.2014: 70.9KG!!!!

CM-MÅLING:

3.3.14: 3.4.14:
Mage: 96cm
Midje: 81cm
Rumpe: 99cm
Lår: 60cm
Kne: 41cm
Legg: 39cm
Overarm: 31cm


Magefett: 4
Muskelmasse: 45.9 (5)
Benmasse: 2.4
Vannprosent: 49.2
Fettprosent: 31.8
Alder 37(er 30)




VEIINGER:
3.Mars: 70.9 kg
10.Mars: 68.5 kg
18.Mars: 68.3 kg
25.Mars: 67.4 kg
 
Last edited by a moderator:
Back
Topp