Prosjekt baby

Dunn

Forumet er livet
Idag kom boka i posten. Nå skal de leses [:)] 

Kos deg :)

Og forresten, vær forberedt på at det kan være litt vondt også.

ORIGINAL: *Stella*

Og forresten, vær forberedt på at det kan være litt vondt også.

Er i et "vondt" humør idag likevel. Skal se om jeg begynner ikveld. Nå skal jeg på jobb [:'(]

Æ fikk den også i posten i dag:)

Glede mæ til å lese den. Æ les overhode ikke bøker ellers (bortsett fra "På vei"), så detta blir artig[:)]

Den heter "prosjekt baby", og er en noe humorsitisk, men treffende bok om det å være ufrivillig barnløs, utredning og behandling.

ORIGINAL: VilSåGjerne

ka bok e d?

Denna: [link=http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=prosjekt%20baby&p=1&r=1&cid=155014]http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=prosjekt%20baby&p=1&r=1&cid=155014[/link]

ORIGINAL: VentePåStorken

Glede mæ til å lese den. Æ les overhode ikke bøker ellers (bortsett fra "På vei"), så detta blir artig[:)]

"på vei", er den bra?

(du har vel kanskje sett hva jeg skrev om min sånne "baby/gravid bok" ("Barn i magen") som jeg ikke kan stole på, da den inneholder en del bullshit... så jeg er på jakt etter en ny, og vurderer nettopp Gro Nylander sine bøker)

ORIGINAL: *Stella*

ORIGINAL: VentePåStorken

"på vei", er den bra?

(du har vel kanskje sett hva jeg skrev om min sånne "baby/gravid bok" ("Barn i magen") som jeg ikke kan stole på, da den inneholder en del bullshit... så jeg er på jakt etter en ny, og vurderer nettopp Gro Nylander sine bøker)

Æ syns den e veldig bra! Æ har sett ka du skrev om sånne bøker ja[:D] Men denna boka syns æ ikke inneholde så mye bullshit faktisk. Veldig fin bok, står mye om prøving også. E nån par som ho følge og vi får høre historian demmers med barnløshet og ka som e problema osv.
Så e det kapittel om hvert trimester og om fødselen. (æ les mye om fødselen hehe... man må begynne tidlig å forberede sæ[:D])

Kan anbefale den! Kjøpte den på Qxl i fjor for 100,- eller nå sånt, så det e mulig å få den billig også=)

Back
Topp