Prosjekt baby

I dag er jeg 5 eller 6 dpo (2 apper som er litt uenige, selv tror jeg 5 dpo). Ingen symptomer på at noe er annerledes, men prøver å ikke kjenne noe særlig etter. Det er en litt rolig uke på jobb, noe som passer meg dårlig, for disse DPO-dagene går sakte nok som det er! Skal teste på fredag, da er jeg 9 dpo:nailbiting:
 
Last edited:
Spennende dager!! :happy093
Krysser fingrene for augusttermin!
Gleder meg til pinnetissemaraton :joyful:
 
CD24 - 6dpo

Prøver virkelig å ikke kjenne etter på symptomer, men det går ikke alltid så bra. Jeg har pms-følelsen minst 3 dager for tidlig, begynte å grine av tull i går. Kjente også en del murringer i går kveld, som om mensen er på vei. IKM er på mandag, så jeg skal ikke kjenne noe til den enda. Håper det betyr at det er noe spennende på gang, ikke lutealfasekollaps :smiley-angelic001
 
Hurra for at du endelig har opprettet dagbok :gen014
Gleder meg til å følge deg videre.
Håper at det blir klaff for dere nå ❤️
 
Altså.. Det er en grunn til at jeg skulle vente med testing til fredag. Fredag er jeg 9 dpo. Nesten 50% av gravide tester positivt 9 dpo. I dag er jeg 7 dpo. Bare 8% tester positivt 7 dpo.

Jeg er normalt både rasjonell og analytisk, men nå har jeg tydeligvis vinket adjø til all fornuft og testetøsa har tatt over. :arghh:

Testen var negativ da. Akkurat som 92,6% av de andre som tester så tidlig :hilarious:

Lenge leve galskapen :happy093


Vis vedlegget 282372
Hehe, 7 dpo er veldig tidlig ja ;) men kjenner følelsen!
 
Altså.. Det er en grunn til at jeg skulle vente med testing til fredag. Fredag er jeg 9 dpo. Nesten 50% av gravide tester positivt 9 dpo. I dag er jeg 7 dpo. Bare 8% tester positivt 7 dpo.

Jeg er normalt både rasjonell og analytisk, men nå har jeg tydeligvis vinket adjø til all fornuft og testetøsa har tatt over. :arghh:

Testen var negativ da. Akkurat som 92,6% av de andre som tester så tidlig :hilarious:

Lenge leve galskapen :happy093


Vis vedlegget 282372
Jeg pleier å si at man 7 dpo likså greit kan få mannen til å tisse på pinnen :laughing021
Satser på at vi skimter en strek etterhvert :joyful:
 
I morgen er den store testedagen! Gruer meg egentlig en del. Føler jeg hadde litt symptomer i form av humørsvingninger og murringer tidligere i uken, men nå føles alt helt normalt :confused005 Spennende blir det uansett, men har jekket ned forventningene litt :nailbiting:
 
Så spennende:happy: Håper på positiv test for deg i morgen! Jeg skal også teste i morgen (11dpo) og er ultra spent!!
 
Back
Topp