Prosentvis sannsynlighet for jente?

lillys

Blir kjent med forumet
Hei!
Er det noen andre som har fått vite prosentvis sannsynlighet for kjønn?

Jeg var på ultralyd i går og fikk vite at det med 80 % sannsynlighet var jente. Skulle ønske jeg hadde fått vite det litt mer sikkert enn det...

Er det noen andre som fikk vite kjønn med såpass stor usikkerhet på ultralyd? Han kunne se kjønnet (fosteret gjemte seg ikke). 

Nå har jeg nesten lyst på ny ultralyd for å få vite det litt mer sikkert. 

Er det noen andre som har planer om 3D? Isåfall når? 

Vi har ailltid fått 100 % sikkerhet, gangen her har vi itj fåt vit nå kjønn enda....Ska på 3D ultralyd i uke 28

De kan aldri gi med 100% sikkerhet før de er ute:) Mange som har tatt feil, og fått vite 'garantert' kjønn, så kommer noe annet ut:) Jeg fikk 60% jente på ul uke 15. Så 99% på ordinær. Jeg regner med vi får jente;) Men hun på ordinær var veldig på å opplyse on at det KAN komme en gutt også, og at vi måtte huske det er babyen vi ønsker oss ikke kjønnet. Hehe.. Som om det er noe problem å huske:D Ville tatt en tur på ul om du er usikker! Jeg er så Dårlig på å vente på overraskelser selv så...:p

Vi fikk ikke noen prosent å forholde oss til, men hun virket ganske sikker på at det var en jente. Kunne forklare hva hun så, og sa ikke noe sånt som "det kan se ut som" eller "tror det er..". Om det er  så 90% eller 40% sikkert det ene eller det andre vil man jo kunne ha den hypotetiske tvilen, da... Hadde i alle fall selv ikke malt rommet rosa om hun sa 98% heller, mtp de to tvilsprosentene :-D Men så lenge hun ikke sa noe annet velger jeg bare å tro det er jente. 

Jeg har bestemt meg for å ha en ekstra UL nå snart for å få en ekstra titt. Jeg glemte å spørre om morkakens plassering også. Går ut fra at jeg hadde hørt noe om den var plassert litt uheldig, men likevel. De som jobber på private klinikker hevder det ikke er noe uheldig for fosteret med flere ultralyder. I flere land gis det ofte UL annenhver uke, selv ved "vanlige" graviditeter. Så jeg får tro det er trygt med flere av disse. 

Back
Topp