Prosent/statistisk i forhold til spontanaborter

Æ må sei at æ føle mæ ganske sikker no når æ e 11 uka ja Ha ei fin gravid-tid du å :o)

Syns det er godt å vite at prosentene er så lave. Men etter en SA bak meg, så gleder jeg meg til å føle meg helt sikker 

den likte jeg!
men haff, jeg har mista ved 11 uker før, så jeg føler meg ikke sikker selv om det er "bare" 5 % sjanse for SA...

sommerfuglimagen skrev:
den likte jeg!
men haff, jeg har mista ved 11 uker før, så jeg føler meg ikke sikker selv om det er "bare" 5 % sjanse for SA...

Var du på UL før SA? 

Håper jeg får se ett bankende hjerte på UL (når den tid skjer)! DA roer jeg meg! ;) 

Flykua skrev:

sommerfuglimagen skrev:
den likte jeg!

Var du på UL før SA? 

nei, fikk brev om time til UL dagen etter at jeg mista... Så nei, rakk aldri det. Men er vel stor sjanse for at det går bra om du har sett et bankende hjerte på UL tidlig :)

sommerfuglimagen skrev:

Flykua skrev:

sommerfuglimagen skrev:
den likte jeg!

Var du på UL før SA? 

nei, fikk brev om time til UL dagen etter at jeg mista... Så nei, rakk aldri det. Men er vel stor sjanse for at det går bra om du har sett et bankende hjerte på UL tidlig :)

Håper på å få time denne uken her! ;) 

Nå roer jeg meg ikke med noe egentlig, mtp. hva jeg har vært gjennom før. MEN det er jo veldig greit å lese at riskoen minker etterhvert. Jeg burde bare ha stoppa med lesingen før jeg kom til avsnittet med "Risikofaktorer" 

Ja den var veldig betryggande =) Av en eller annen merkelig grunn føler jeg meg ganske trygg allerede :)

Likte spesielt den her : 20 % mindre ved daglig inntak av sjokolade.

HURRA for sjokolade!

TeaCup skrev:
Ja den var veldig betryggande =) Av en eller annen merkelig grunn føler jeg meg ganske trygg allerede :)

Likte spesielt den her : 20 % mindre ved daglig inntak av sjokolade.

HURRA for sjokolade!

De statistikkene gjelder ikke meg, dessverre...

Jeg prøver så godt jeg kan å la være å lese sånne statistikker! De er jo forskjellige fra nettsted til nettsted, og med tanke på at jeg selv har mistet i uke 11 tidligere, så er det ikke noe jeg finner betryggende, dessverre! 

Back
Topp