Propell på stellebordet...

dagligegleder

Blir kjent med forumet
Her er lillen helt propell på stellebordet...Skal snu seg og sitte, og er interessert i alt mulig annet :rolleyes: Prøver å distrahere med leke, synge, tulle osv. ikke alltid det hjelper nei :confused:. Noen flere som har sånne propeller? ;) Hva funker for dere?
 
Gir han en rangle han kun får på stellebordet, noe som gjør den ekstra interressant å studere. Vet og de selger "avlede-speil" til stellebord på barnas hus.. Men den var dyyyyr :-0


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Varierer hvor jeg steller han.. Stellebord, gulvet, stående etc ;P bruker up&go, for han er jo så aktiv av seg :) mn det er en kamp til tider, å i tillegg hater han å kle på seg, hyler å skriker når han blir påkledd stort sett hver gang:/


Sent from my iPad using BV Forum
 
Er samme her :p noen ganger går det å gi noe hun kan holde på med. Det eneste som er interessant er ting hun ikke får lov å røre så da tar jeg med meg fjernkontrollen:p de fleste gangene må jeg ta henne på fanget for å få skiftet bleie. Er det mulighet så underholder samboer imens jeg steller :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Bruker å gi henne tannbørsten og da ligger hun stille, ellers så bruker jeg bare å få på bleien så fort som mulig og ta kleskampen i stua..
Hadde glemt hvor mye unger hater å kle på seg! :p
 
Er samme her :p noen ganger går det å gi noe hun kan holde på med. Det eneste som er interessant er ting hun ikke får lov å røre så da tar jeg med meg fjernkontrollen:p de fleste gangene må jeg ta henne på fanget for å få skiftet bleie. Er det mulighet så underholder samboer imens jeg steller :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Fjernkontroll var lurt! Det skulle lillen være interessert i også! :D
 
Samme her, men så har han funnet det kjempe gøy å dra i ting som henger på knaggene over stellebordet så han underholder seg av og til med dey

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Har nesten slutta å bruke stellebord.. :p Bæsjebleier er det eneste som blir tatt der, resten blir tatt på gulv/sofa. De gangene hu må ligge der får hu fikle med en (ubrukt) bleie. Hjelper noen ganger :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mange som fjerner stellebordet? Når er det normalt å ta dt vekk? Lurer på å fjerne det for å stelle på gulvet på en stellematte i stedet..
 
Vi har fjerna d. Men d e mest pga vi pussa opp badet dær den sto. Så nu har vi stellematta på golvet. Føle mæ mer trygg å når han e så vill å snur sæ alle veia å ikke klare ligge i ro. Men ka som e vanlig d vet æ ikke:)
 
Ja for når hun blir barnehagebarn blir jo det sjelden man bruker stellebordet da.. Og selvfølgelig mer sikkert å stelle på gulv:) Har liten plass på badet så skulle gjerne fått fjernet det:p hehe
 
Back
Topp