Propaganda-TV

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Army wives.
Likevel sluker jeg det, og hylgriner når en av heltene dør.

Patriotisk møkkaserie!
Den er langt over grensen til propaganda. Det er så mye riv ruskende galt med den serien at jeg ikke skjønner hvorfor jeg gidder å se den!

Men jeg elsker grine-tv. Hadde jeg vært amerikansk (takker for at jeg ikke er det), hadde nok vært i overkant patriotisk. Jeg hadde sikkert vært republikaner også. Eller, der går kanskje grensen :P 
Tror bare jeg ikke hadde hatt fornuft nok til å klare å motstå all bombingen av propaganda hadde jeg bodd der.

Glad jeg bor i Norge. Snusfornuftige verdensmestre som vi er.

Ser også på det og har for det meste de samme tankene. Skikkelig propaganda.

Edit: hvilken helt dør?

Nnem skrev:

Hvor langt har du kommet?
Jeg er på sesong 5 :)
Vil ikke avsløre noe!

Gollemor skrev:

Nnem skrev:

Vil ikke avsløre noe!

Ohh, følger bare med på tv. Og der endte sesong 4 hvis jeg ikke husker feil. Hvis du ikke vil skrive det her(hvitt), så send pm. Vil vite, kommer til å følge med uansett

Nnem skrev:

Gollemor skrev:

Nnem skrev:

Vil ikke avsløre noe!

Ohh, følger bare med på tv. Og der endte sesong 4 hvis jeg ikke husker feil. Hvis du ikke vil skrive det her(hvitt), så send pm. Vil vite, kommer til å følge med uansett

Jeremyemoticon

Her bor halve slekta til samboern min i usa, og det er gode muligheter for at vi blir amerikanere innen 10år. Så vi "sluker" alt som har med usa å gjøre. Hehe.  (Alt er dog ikke like bra, veldig glad for at vi bor i norge)  ;)

Jeg synes forøvrig at army wives er en knallbra serie. Selv om det er aldri så mye propaganda :P

Back
Topp