PROMPER!

smil

Blir kjent med forumet
Stakkars lille poden promper som en voksen mann! Det er jo med en slik enorm lydstyrke og kraft at jeg synes synd i lillegutten! Som oftest er det mellom kl 03-05 om natten at han vrir seg og styrer og steller for å få luften ut....
Er det flere som har det slik- og hva gjør dere? Har prøvd noen dager med Minifom, men vet ikke om det hadde så veldig virkning.

Sånn er det her på natten også... eller særlig på morra kvisten. Da truger hun noe helt forferdelig!!! Lager skikkelig ulyder-nesten så hun skvetter av lyden selv[:)]

ORIGINAL: Asil

Hahahaha! Her også. Gjerne mens han spiser!! Jeg satt på kafe med mamma og amma gullet. Og hva gjorde han.. BRRRRRRRRRRRRMMMMMM ljoma det gjennom kafeen. Feis som en voksen mann dagen derpå! Herregud, som jeg lo. Helt til jeg innså at de andre gjestene kanskje trodde det hadde vært mamma eller meg.. Lite pinlig.. hahahaha..

Ellers lar jeg ham bare fise ivei. Han trøkker skikkelig på morran spesielt, men han få ut lufta til slutt, så prøver uten Minifom foreløpig. Hjelper å legge ham til brystet, virker som om ting presses ned og ut når det blir påfyll..

Asil

Her prompa hu akkurat, synes synd på henne. Stakkar hun gråter hver gang hun promper, vondt er det for dem og. Minifom hjalp så lite hos oss, faktisk så prompet hun enda mere av det.

ORIGINAL: malla28

Her prompa hu akkurat, synes synd på henne. Stakkar hun gråter hver gang hun promper, vondt er det for dem og. Minifom hjalp så lite hos oss, faktisk så prompet hun enda mere av det.

hun promper sikkert mer for hun får sikkert luften letter ut med miniform...

ORIGINAL: kjersti1234

ORIGINAL: malla28

hun promper sikkert mer for hun får sikkert luften letter ut med miniform...

Det er det jeg har hørt også.. håpa han skulle bli flinkere til å rape, men nei da. Men fiser som en voksen mann gjør vi![:D]

ORIGINAL: xcrazyx

her fiser vi MASSE...
og er enig i d du sier om lyd og lukt lilletrampe, at d går ann...
lukter verre en typen sine jo[:D]

signerer, signerer, SIGNERER!!!! [:)][:)]

Back
Topp