Promper veldig mye!

Winkie

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Mini promper så enormt mye. Er det vanlig? Det ser ikke ut som om han har noe ubehag i forbindelse med det. Han presser ikke og behøver ikke jobbe for å få ut lufta, men er det normalt at en snart tremnd gammel baby promper mye dag og natt? Han får bare mm.
Sugeteknikken hans er god, men han spiser veldig mye på hendene sine, så det kan kanskje være at han svelger mye luft når han gjør det?

Promper en del lille jenta her og. Spesielt noen dager, som en mann:p Ikke lukt og ingen plager. Hun ser heller fornøyd ut;) Jeg er bare glad hun får det ut og har omtrent aldri vondt i magen lenger.

Promper en del lille jenta her og. Spesielt noen dager, som en mann:p Ikke lukt og ingen plager. Hun ser heller fornøyd ut;) Jeg er bare glad hun får det ut og har omtrent aldri vondt i magen lenger.
Så godt at det er flere. Jeg trodde at både promp og bæsj hos de små som kun får mm ikke skulle lukte noe, men så feil kan man ta.
jeg er også veldig glad for at mini ikke plages med magevondt. Grøss og gru.

Mi og promper en del. Hehe. Spesielt i timene før hun våkner om morgenen... Ligger litt urolig da, men sover gjennom det. Noen ganger på dagtid kan det virke som det plager henne da hun sutrer litt når det braker.
Kun mm her også me både bæsj og promp kan stinke av og til. :P

masse promping her også. Hvis det har gått litt for lenge siden sist bæsj begynner prompen å lukte

Lufta må jo ut ett sted. ;)
Jenta mi er ikke noe flink til å rape. Men hun promper i stedet.
Virker ganske så fornøyd. Har hatt en del magevondt og bæsja hele tiden ei stund.
Men etter at jeg begynte å drikke laktosefrimelk ble det mye bedre. Magen ble helt noe anna og hun ble ei helt anna jente. Blid og fornøyd. Tror hun ikke tåler melk rett og slett. :(
I dag slapp hun den prompen og lo etterpå. :D Hihi! :P

Prompes masse her også... og nå er det flere dager siden han bæsja, så nå lukter det pyton...... :-p

Lille nurket mitt promper mye hun også :) meste parten av tiden plages hun ikke med det men av og til blir det litt irriterende for henne. Og hvis hun er veldig trøtt å det kommer en kraftig promp skvetter hun selv og begynner å skrike. Men til vanlig går det bare godt. Er bare glad hun får ut lufta. :)

Her er det mye promping også, og han gjør fra seg veldig sjeldent så det lukter fort vondt :P

Her prompes det også mye, og det lukter.. men det er tre døgn siden siste avføring, og han plages litt med magen nå så jeg håper han får ut noe mer enn luft snart :)

Hm, trodde heller ikke det skulle lukte særlig hvis de bare får morsmelk. Her er det ikke så mye promping, men hvis det skjer, så er det helt luktfritt.

Myyye promping på prinsessen her og.. Helt ektremt til tider.. Lukter skikkelig ille :) Men gpdt hun får luften ut uten noe plager eller ubehag :)

min promper en del ho også og lukter skikkelig grusomt innimellom, får bare mm.. de andre barna mine har prompa endel de også, men luktfritt..

Back
Topp